Lotnisko Ławica zaprezentowało kilka dni tremu nowy logotyp, niezbyt dobrze przyjęty przez poznaniaków. Dziś na facebookowym profilu portu pojawił się krótkometrażowy film promocyjny wykonany w technologii TILTSHIFT – pozwalającej zarządzać perspektywą. Nowa produkcja filmowa powinna spodobać się mieszkańcom Poznania i fanom lotnictwa.
Internetowy film to tysiące wykonanych zdjęć, wiele godzin montażu i post-produkcji – wszystko po to, by w innowatorski sposób pokazać dzień z życia rozbudowywanego poznańskiego lotniska.
„Chcieliśmy uzyskać efekt makiety, dużo eksperymentowaliśmy. Rezultat zainteresował lotnisko na tyle, że postanowiono włączyć go do kampanii promocyjnej nowej identyfikacji wizualnej Ławicy” – mówi Radosław Szczygieł z agencji Meggot, która przygotowała reklamówkę
Kadr z filmu Just Another Day at Poznań Airport
fajna technika, ale innowacyjne w Poznaniu juz nie jest – byly przeciez takie filmiki
ja proponuje zeby Ławica zabrala się za przygotowanie profesjpnalnej strony internetowejm ciezko na niej coikolwiek znalezc – odloty/przyloty – jest nieczylene i po prostu kiepskie. Wiec leppiej wydajcie kawe na to co sluzy pasazerom a potem promujcie
nie jest zły ale faktycznie mam wrazenue ze juz to gdzies widzialem……
mnie irytuje ta maniera filmowa, tu wszystko jest piekne – albo inaczej jak łądnie nakręcić syf – który jets m.in. na Ławicy