Responsive Web Design to nowe podejście do projektowania i wdrażania stron internetowych. Zgodnie z jego ideą, strona internetowa automatycznie dostosowuje swój wygląd do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest otwierana. Dzięki zastosowaniu tej technologii, użytkownik zawsze otrzymuje wygodną w korzystaniu stronę, niezależnie od rozdzielczości urządzenia, na którym jest wyświetlana.
Platforma iStore.pl jako pierwsza platforma sklepowa w Polsce udostępniła swoim klientom serwis z szablonami graficznymi wykonanymi w technologii Responsive Web Design. W serwisie właściciele sklepów znajdą gotowe szablony, w pełni dostosowane do urządzeń mobilnych.
– Jako część Grupy Allegro czujemy potrzebę kreowanie nowych standardów w polskim e-commerce. Już co czwarty Polak korzysta ze smartfona, a eksperci zgodnie podkreślają, że przyszłość należy do urządzeń mobilnych. Naszym priorytetem jest dostarczanie klientom najnowocześniejszych rozwiązań, ułatwiających prowadzenie e-sklepu.– opowiada Joanna Kozińska, Dyrektor Platformy iStore.pl.
Grafoteka.istore.pl oferuje cztery uniwersalne szablony, które można zastosować w sklepach z dowolnym asortymentem. To przykładowe realizacje, każdy z projektów będzie można zmodyfikować poprzez zmianę tła lub banera na stronie głównej. Cena projektu, wraz z wdrożeniem go w sklepie, wynosi 599 zł. Wdrożenie nowego layoutu odbywa się standardowo po dwóch dniach od złożenia zapytania.
Atrakcyjny wygląd, łatwość korzystania ze sklepu na urządzeniach mobilnych – jakie jeszcze korzyści niesie wdrożenie szablonu w RWD dla właścicieli sklepów internetowych? Przede wszystkim nie ma już potrzeby tworzenia osobnych wersji i adresów sklepu dla urządzeń mobilnych. Wszelkie dokonywane zmiany będą widoczne od razu na wszystkich nośnikach. To oszczędność czasu i pieniędzy. Co więcej, strony w technologii RWD są future ready, czyli gotowe na przyszłe wyzwania i nowe urządzenia. Nie ma więc obaw, że po wejściu na rynek nowego modelu smartfona lub tabletu, będziemy musieli każdorazowo przeprojektowywać stronę sklepu.
Najważniejszą zaletą jest jednak możliwość dotarcia z ofertą sklepu do nowej grupy klientów. Czytelny interfejs i łatwość nawigacji z pewnością skłoni ich do dokonywania zakupów w dowolnym miejscu i czasie.
Dodaj komentarz