To dobre przedsięwzięcie zwłaszcza dla oszczędnych planujących wcześniej świąteczne zakupy. 1 grudnia 2015 jest Dniem Darmowej Dostawy – akcji promocyjnej sklepów internetowych.
Kolejne sklepy internetowe przyłączają się do akcji, podczas której będą oferować klientom produkty bez doliczania kosztów dostawy.
Zakupy przez Internet cieszą się coraz większą popularnością. Jak wynika z danych firmy badawczej PMR w Polsce działa już ponad 13 tysięcy e-sklepów, a wartość ich sprzedaży w 2015 roku wyniosła 15,7 mld zł. W Polsce 5% sprzedaży detalicznej stanowi sprzedaż przez Internet.
Podczas pierwszej edycji darmową dostawę zaoferowało około 1000 sklepów, w zeszłym roku było ich już 2550. Zainteresowanie akcją jest coraz większe. Wiemy także, że konsumenci czekają na ten dzień, bo doceniają, że w jednym miejscu znajdą szeroką ofertę produktów i w dodatku bez kosztów dostawy. To dobra okazja by zaoszczędzić zarówno pieniądze, jak i czas – mówi Krzysztof Bartnik, inicjator i pomysłodawca akcji.
We wtorek 1 grudnia 2015 w godzinach od 00:01 do 23:59 klienci będą mogli zrobić zakupy online w sklepach internetowych, których lista będzie dostępna na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl.
Koszt dostawy dla zamówień złożonych tego dnia wyniesie 0 zł niezależnie od metody płatności i rodzaju dostawy. Akcja obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia z dostawą na terytorium Polski. Do końca listopada, czyli do zakończenia zapisów, strona będzie codziennie aktualizowana o kolejne sklepy, które przyłączyły się do akcji. Zakwalifikowane sklepy są weryfikowane przez serwis eKomercyjnie.pl oraz zobowiązane do przestrzegania regulaminu Dnia Darmowej Dostawy.
Celem Dnia Darmowej Dostawy jest popularyzacja zakupów internetowych w Polsce, a także przekonanie klientów, że jest to wygodne i bezpieczne. Dla sklepów Dzień Darmowej Dostawy to przede wszystkim szansa na pozyskanie nowych klientów oraz zachęcenie dotychczasowych do ponownych zakupów.
Dodaj komentarz