Ponad setka panien młodych brała udział w sesji fotograficznej i jednocześnie zbierała pieniądze dla chorego chłopca. Nasza akcja to okazja dla pań, by ponownie założyć swoją najpiękniejszą kreację i móc się bawić razem z nami, wspierając jednocześnie akcje charytatywną mówi Agnieszka Kuźma-Zywert z Fundacji „Mają przyszłość”, pomysłodawczyni przedsięwzięcia.
Zasady są bardzo proste: ponad setka panien młodych bierze udział w sesjach zdjęciowych z produktami sponsorów lub we wskazanych przez nich lokalizacjach – w zamian za to firmy wpłacają określone kwoty na konto wybranego dziecka. Dodatkowo panny młode pozują do zdjęć z mieszkańcami Poznania, zbierając pieniądze do puszek. To akcja w 100% charytatywna, czyli cała zebrana kwota przeznaczana jest na rzecz chorego malucha.
Nikt z partnerów, firm współpracujących, uczestniczek czy organizatorów nie pobiera wynagrodzenia za pomoc w realizacji sesji.
Akcja po raz pierwszy miała miejsce w 2008 r., w tym roku w Poznaniu odbyła się czwarta edycja. Co roku pannom udaje się zebrać kilkadziesiąt tysięcy złotych na rzecz potrzebujących dzieci. Do tej pory pomogły Zuzi, Amelce i Maciusiowi, celem tegorocznej zbiórki jest wózek dla 7-letniego Miłosza.
W tym roku do akcji postanowiła włączyć się Kompania Piwowarska i jako sponsor zorganizowała sesję zdjęciową w swoim browarze. Z tej okazji w niedzielne przedpołudnie 26 sierpnia browar LECH został zdominowany przez kolor biały.
102 panny młode w satynie, tiulach i koronkach – bo tyle ich wzięło udział w sesji na terenie browaru – sfotografowane na tle industrialnych kadzi z piwem czy piwnych tanków to naprawdę niesamowity widok. Mieliśmy także mały wkład osobowy w to przedsięwzięcie, bowiem w sesji uczestniczyła żona jednego z naszych pracowników mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, z Kompanii Piwowarskiej.
liczyłem 3 brakuje