BizNews

Biznesowe śniadania i turkusowe organizacje

Warsztaty biznesowe  Foto: Idea Hub / materiały prasowe

Na śniadania networkingowe oraz dwie odsłony warsztatów z trenerami biznesu zaprasza Idea Hub. Śniadanie z cyklu „Pobudka w Hubie” postawi na nogi poznańskich przedsiębiorców 9 sierpnia. Tematem poruszanym podczas spotkania będzie nowoczesna sprzedaż.

Przedsiębiorcy oraz uczestnicy dotychczasowych warsztatów zgodnie twierdzą, że główną trudnością w rozwijaniu biznesu jest budowanie sieci relacji. Odpowiedzią na ich potrzeby jest zapoczątkowany w lipcu cykl śniadań pt. „Pobudka w Hubie”. Tematem poruszanym podczas najbliższego spotkania z tej serii (9 sierpnia) będzie nowoczesna sprzedaż. Warto zaznaczyć, że wspomniane wydarzenie to nie tylko okazja do skorzystania z wiedzy profesjonalnego trenera, ale również do wymiany wizytówek i prezentacji swoich firm.

Nasze spotkania podzielone są na dwie części. Pierwsza to krótkie wprowadzenie i prezentacja wybranego tematu biznesowego. Druga to właściwy networking, czyli czas na bliższe poznanie się uczestników, dyskusje i nawiązanie kontaktów biznesowych – mówi Marta Bloch, menedżer projektu.

Turkusowa rewolucja w zarządzaniu dotarła do Polski. Czym są turkusowe organizacje? Na czym polega ich sukces? Opowie o tym Bożena Grabowska, coach i trener biznesu, podczas warsztatu pt. „Turkusowe organizacje. Fakty i mity”, który odbędzie się 1 sierpnia.

W trakcie spotkania obalone zostaną mity dotyczące zarządzania biznesem. Przedsiębiorcy dowiedzą się także na czym polega sukces dobrze prosperujących przedsiębiorstw. Prelegentka omówi możliwości i szanse, jakie daje budowanie turkusowych organizacji, warunki konieczne dla zaistnienia takiej kultury organizacyjnej, poruszy również pułapki i trudności związane z wdrożeniem kultury turkusu.

Drugi warsztat skierowany jest do osób chcących zbudować ofertę, która wpisuje się w ukryte potrzeby klienta. Stworzenie merytorycznej oferty odpowiadającej potrzebom nabywców sprawia trudność wielu, nawet najbardziej doświadczonym przedsiębiorcom. Uczestnicy spotkania zaplanowanego na 22 sierpnia pt. „Jak dopasować ofertę do ukrytych oczekiwań klienta” dowiedzą się jak tę trudność przekuć w sukces.

Wydarzenia organizowane w przestrzeni Idea Hub przy ul. Garbary są cykliczne, udział jest bezpłatny. Informacje o bieżących i planowanych spotkaniach można znaleźć na stronie projektu www.ideabank.pl/idea-hub.

Użyte w artykule zdjęcia: TD, Idea Hub / materiały prasowe

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz