Od lipca przez najbliższe trzy lata sponsorem piłkarzy Kolejorza będzie marka Lech Pils. Na stadion po wielu latach wróci także piwo, a przed obiektem powstanie całoroczna Strefa Lecha Pilsa.
W wyniku współpracy z Kompanią Piwowarską po raz pierwszy od wielu lat podczas meczy KKS Lech Poznań na stadionie będzie można kupić piwo. Będzie to tzw. „piwo stadionowe” o obniżonej zawartości alkoholu – Lech Shaddy, Tyskie Lekkie i Lecha Free. Nowelizacja Ustawy o Bezpieczeństwie Imprez Masowych oraz niektórych innych ustaw z 31 sierpnia ubiegłego roku dopuszcza sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów o zawartości alkoholu nie przekraczającej 3,5% podczas imprez masowych – w tym także wydarzeń sportowych.
Zmieni się także teren przed IV trybuną Stadionu Miejskiego. Pojawi się tam całoroczna Strefa Lecha Pilsa, tętniącą życiem zarówno przed meczami jak i po. Ogrzewana zimą Strefa o łącznej powierzchni 600 m2, pomieści ok. 1000 osób. Znajdą się w niej m.in. stanowiska gastronomiczne. Na dużych ekranach będzie można obejrzeć na żywo wszystkie mecze Kolejorza – także te wyjazdowe, a w gronie przyjaciół podyskutować o Kolejorzu. Dla gości Strefy organizowane będą dodatkowe atrakcje. Stefa zostanie uruchomiona już dziś.
Na podstawie zawartej umowy sponsoringowej logo marki Lech Pils pojawi się m.in. na spodenkach meczowych, autobusie klubowym, bandach elektronicznych wokół boiska, plakatach Kolejorza, kartach wstępu, informatorach, programach meczowych oraz innych materiałach klubowych. Lech Pils zyska prawo wykorzystywania nazwy klubu w publikacjach własnych, w materiałach reklamowych i podczas działań marketingowych.
a pamietacie bojkot lecha za wspolprace z Warką?
faktycznie – widac wielki come back – a to piwko to zwykly sikacz ble chociaz dobre i to – ale patrzac na dzisiejszy mecz na Bulgarskiej – slabo wiedze lecha w LE