Na czym polega zadanie projektanta w kształtowaniu wizerunku marki? Czym powinien kierować się przedsiębiorca przy wyborze projektanta? Jak przygotować brief reklamowy? Na co powinien zwracać uwagę projektant w opracowywaniu wizualnych wyróżników danej marki? – o trudnej sztuce pogodzenia wykreowanego przez projektanta obrazu produktu z wypracowaną przez producenta wizją marki będzie można porozmawiać będziemy w czwartkowe popołudnie na poznańskiej Woli podczas warsztatów „Jak rozpocząć pracę z projektantem”.
Uczestnicy warsztatów dowiedzą się czym jest identyfikacja wizualna marki, przyjrzą się bliżej procesowi powstawania elementów komunikacji wizualnej (logo, plakat, strona www, ulotka, dokumenty firmowe, opakowanie, reklama prasowa), poznają zasady profesjonalnego kreowania wizerunku firmy oraz samodzielnie sporządzą brief zawierający wybrane informacje na temat firmy.
Organizatorem projektu jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. Wstęp – bezpłatny!
PROGRAM WARSZTATÓW:
16:00 – 17.00 – część wykładowa
– Co to jest wizerunek . Po co nam świadomość marki.
a. definicja dobrej marki
b. marka jako kluczowy element strategii sprzedaży
c. branding = ciągła zmiana. Po co nam projektant?
– Elementy komunikacji wizualnej: logo, plakat, strona www, ulotka, dokumenty firmowe, opakowanie, reklama prasowa
17:00 – 17:10 przerwa
17:10 – 20:00 część warsztatowa
Zadaniem postawionym uczestnikom warsztatów będzie sporządzenie briefa zawierającego wybrane informacje na temat firmy oraz stworzenie np. identyfikacji firmy zgodnie z założeniami Klienta odnośnie projektu
17:10 – 17:50 część pierwsza – przygotowanie
– Omówienie budowy briefa oraz najważniejszych elementów jakie powinien zawierać;
– Przedstawienie kilku przykładowych briefów i omówienie najczęstszych błędów
– Podział uczestników na 3 grupy po 5 osób
17:50 – 18:00 przerwa
18:00 – 18:50 część druga – realizacja
– Ustalenie rodzaju firmy oraz zadania, które będzie zawierać brief
– Przygotowanie briefów
– ndywidualne omawianie problemów, które pojawią się w trakcie pracy
18:50 – 19:00 przerwa
19:00 – 20:00 część trzecia – omówienie wyników
– Każda z grup prezentuje przygotowane przez siebie briefy
– powstał brief – wybór projektanta – jak wybierać?
– Wspólne omówienie wyników warsztatów
Organizatorem projektu jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. Wstęp – bezpłatny!
Dodaj komentarz