Poznań reklamować się będzie hasłem „Skuś się na ciągotki do Poznania”. Urząd Miasta startuje z kolejną – trzecią edycją projektu adresowanego do maturzystów z całej Polski. Miasto zaprasza młodych i zdolnych do zapoznania się z szeroką ofertą edukacyjną oraz rozrywkową. Tegoroczny projekt okazuje się bardzo ekscytujący!
O ciągotkach opowiadają sobie czasem pryszczaci małolaci w szatni po wf-ie. Ambitny maturzysta, który nie zrozumie hasła promocyjnego i przypadkiem sprawdzi w internecie co to jest ta „ciągotka” z rozbawieniem odkryje, że chodzi o…. “długotrwały wzwód prącia nie połączony z pożądaniem seksualnym i nie ustępujący po wytrysku To dolegliwość bolesna i wstydliwa. Pozostawienie schorzenia samemu sobie grozi impotencją, a nawet amputacją organu. Tak zwana ciągotka zwana jest też inaczej priapizmem.
Jeżeli już sprawdziliście w internecie i przebrnęliście przez naukowe definicje i w dalszym ciągu chcecie zachować swój potencjał intelektualny informujemy dalej o założeniach miejskiej kampanii, reklamowanej zresztą dodatkowo przez zewnętrzną agencję public relations. Okazuje się, że tak ogromne podekscytowanie nie jest niestety zdrowe, nawet dla młodego rześkiego organizmu! Innymi słowy “Skuś się na priapizm do Poznania” może nawet nie okazać się ślepym strzałem. Dalej już bez złośliwych komentarzy!
Rzeźba na budynku Collegium Maius, fot: internet
Ciekawe kierunki oferowane przez 28 poznańskich uczelni, bogata oferta sportowa i kulturalna miasta oraz jakość życia, to elementy, które spełnią potrzeby nawet najbardziej wymagających kandydatów. Argumentacją jest też najniższa w Polsce stopa bezrobocia (3,8%, GUS, koniec sierpnia 2012r.) oraz fakt, że w Poznaniu swoje siedziby mają największe światowe firmy skupione w Konsorcjum Marki Poznań – Allegro, Nivea, Apart czy Volkswagen. Studia w Poznaniu to gwarancja satysfakcji i sukcesu zawodowego.
Od lat podejmowaliśmy działania, które miały na celu pokazać Poznań jako miasto nowoczesne, atrakcyjne i gotowe na przyjęcie maturzystów. Potrafimy zapewnić studentom bogatą ofertę pod względem uczelni, korzystne warunki życia oraz dobrą zabawę. Jestem przekonany, że dzięki kolejnej edycji kampanii “Poznań przyciąga najlepszych” grono liczące prawie 140 tys studentów zyska kolejnych zdolnych i ambitnych kandydatów – mówi Prezydent Poznania, Ryszard Grobelny.
Kadr z filmu promocyjnego
Główną platformą realizacji kampanii, dopasowaną do targetu, jest Internet. Grupą celową są bowiem przede wszystkim tegoroczni maturzyści, ich rodzice lub opiekunowie oraz osoby potencjalnie zainteresowane studiami podyplomowymi. Ze względu na to, kampania w telewizji koncentruje się na stacjach tematycznych, głównie o profilu rozrywkowym, natomiast w Internecie na portalach społecznościowych i o tematyce studenckiej.
Kampania internetowa wystartowała 15 października i potrwa do połowy grudnia. W telewizji została podzielona na dwa etapy: pierwsze emisje spotów pojawią się z 1 listopada, natomiast drugi flight zostanie wyemitowany w grudniu. Aby przekonać kandydatów, miasto uruchamia też aplikację „Tu rządzą najlepsi” na profilu miejskim w serwisie Facebook – www.facebook.com/poznan. Jest ona narzędziem do odkrywania ścieżki swojej kariery. Konkretne kierunki studiów „oprowadzą” użytkowników po Poznaniu przedstawiając jego zalety jako ośrodka przedsiębiorczości i innowacji.
ale jaja 🙂