W miniony weekend poznaniacy wzięli udział w turnieju finałowym Mistrzostw Polski do lat 23. Rozgrywki zakończyli na 3. miejscu.
Zawodnicy reprezentujący klub ze stolicy Wielkopolski w miniony weekend rozegrali trzy spotkania w ramach turnieju finałowego Mistrzostw Polski w kategorii młodzieżowiec. W turnieju wzięły udział cztery drużyny w systemie każdy z każdym, a o ostatecznej kolejności decydowało miejsce w tabeli.
W pierwszym meczu zmierzyli się z drużyną AZS AWF Warszawa, którą pokonali 17-9, co dało im nadzieję na dobry końcowy wynik i medalowe miejsce. W drugim spotkaniu ulegli przyszłym zwycięzcom turnieju – WTS Polonii Bytom 27:9. W tym momencie jasne stało się, że o srebrny medal powalczą z drużyną ŁSTW OCMER Łódź, która podobnie jak poznaniacy miała na swoim koncie jedno zwycięstwo i jedną porażkę. Spotkanie do połowy było wyrównane i bardzo zacięte. Duża ilość wykluczeń sprawiła jednak, że zawodnicy Box Logistics Waterpolo Poznań musieli wyższość przeciwników w drugiej połowie i ostatecznie przegrali całe spotkanie 16:10. Swój pierwszy występ w tej kategorii kończą jednak z brązowym medalem i nowymi doświadczeniami, które z pewnością wykorzystają w przyszłości.
Cieszę się z występu naszych młodych zawodników oraz brązowego medalu. Do srebra zabrakło naprawdę niewiele, ale trzecie miejsce i tak możemy uznać za sukces tej drużyny. – powiedział trener drużyny do lat 23 Box Logistics Waterpolo Poznań – Tomasz Różycki.
Finały Mistrzostw Polski Młodzieżowców U-23 2020 w Piłce Wodnej:
AZS Uniwersytet Warszawa – Box Logistics Waterpolo Poznań 9:17 (1:4,4:2,1:4,2:7)
WTS Polonia Bytom – Box Logistics Waterpolo Poznań 27:9 (6:3,8:0,6:4,7:2)
ŁSTW OCMER Łódź – Box Logistics Waterpolo Poznań 16:10 (4:2,2:4,7:2,3:2)
Udział Box Logistics Waterpolo Poznań w rozgrywkach jest możliwy dzięki stałej pomocy Wydziału Sportu Urzędu Miasta Poznania w ramach wsparcia dla drużyn zespołowych seniorów, sponsorowi tytularnemu – firmie Box Logistics – oraz współpracy partnerów: sponsora technicznego – firmy VITEX, Fabryka Formy Green Point, Rais-Tools, TJT Marketing, a także patronów medialnych – Radio Poznań i lepszyPOZNAN.pl
Dodaj komentarz