Centrum Posnania, którego otwarcie planowane jest za kilka tygodni zapowiada, że oprócz charakterystycznej dla handlowych molochów oferty zamierza wprowadzić 30 unikalnych usług. Po raz pierwszy na poznańskim rynku będzie można skorzystać z hands free shopping, pomocy consierge, parkowania samochodu przez wykwalifikowany personel czy też click and try -odbierania przesyłek kurierskich z możliwością przymierzenia odzieży i ewentualnego zwrotu.
Oferowane przez Posnanie usługi jak możemy przeczytać w komunikacie prasowym dotyczą customer experience. Będzie można m.in. skorzystać z usługi concierge, pozwalającej na rezerwację biletów, stolików w restauracji, zamawianie środków transportu czy organizowanie rozrywek.
Drugą nowością jest usługa click & collect, dzięki której klienci nie będą musieli martwić się o obiór przesyłki kurierskiej, ponieważ będą mogli zamówić ją do Posnanii i odebrać w godzinach otwarcia centrum. Unikatową usługą jest także hands free shopping, czyli możliwości swobodnego robienia zakupów i odbioru toreb dopiero na koniec wizyty w centrum, w punkcie informacyjnym.
Wśród nowych usług dodatkowych znajdą się jeszcze m.in.: valet parking, zakupy z dostawą do domu, usługi osobistego stylisty, organizacja urodzin i listy prezentów na miłe okazje. Dodatkowo będzie można znaleźć wypożyczalnię wózków dziecięcych i inwalidzkich, bransoletkę tożsamości dla dziecka – gadżetu, który wzmacnia idee bezpieczeństwa dzieci w przestrzeniach publicznych, punkt informacji turystycznej czy asystenta osób niepełnosprawnych.
W obiekcie znajdą się także dwie stacje ładowania urządzeń mobilnych, a także samoobsługowa stacja ładowania pojazdów elektrycznych – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu
Nowością będzie też Premium Lounge, komfortowa przestrzeń i strefa wypoczynku, która może być też idealnym miejscem na spotkania biznesowe i prywatne. Dla gości dostępna będzie również codzienna prasa i magazyny, napoje i przekąski oraz bezprzewodowy Internet.
Dodaj komentarz