Do it in Poznan, czyli Zrób to w Poznaniu to hasło jakim promowało się nasze miasto podczas w Londynie i Manchesterze podczas pierwszego lipcowego weekendu. Hasło użyte podczas akcji nawiązuje do znanego na Wyspach charakterystycznego tańca poznańskich kiboli.
Kibole Manchesteru City podczas rozgrywek Ligi Europejskiej dopingowali swoją drużynę biorąc przykład z fanów piłki z Bułgarskiej. Miasto Poznań przygotowało akcję promocyjną, która wykorzystuje szum medialny wokół tańca ochrzczonego na wyspach jako “Do the Poznań” i zwraca uwagę, że Poznań ma jeszcze więcej do zaoferowania. Skierowana do młodych odbiorców akcja wykorzystuje postać zagranicznego mieszkańca Poznania, Paula – wyjaśniają pomysłodawcy tej nietypowej promocji.
Mieszkańcom Londynu i Manchesteru wręczano specjalne pocztówki na których rodowity Brytyjczyk został przedstawiony w 4 różnych sytuacjach prezentujących “wielowymiarowy” Poznań. Akcja wsparta jest dodatkowo krótkimi filmikami reklamowymi, które nawiązują do sytuacji przedstawionych na widokokówkach. Będzieje można zobaczyć w internecie. Sporą popularnością cieszyć się będą z pewnością koszulki ze specjalną “instrukcją obsługi Poznania”.
Dodaj komentarz