Oj działo się w weekend podczas III Festiwal Designu i Kreatywności dla dzieci w Concordia Design. Blisko 300 dzieciaków wzięło udział w warsztatach, spektaklach a także zabawie w strefie testowania zabawek.
Nowością i zaskoczeniem dla odwiedzających była interaktywna wystawa Design by Concordia Kids w pełni stworzona przez dzieci. Wśród eksponatów znalazły się m.in. książka kucharska z bio-przepisami, teatrzyk kukiełkowy, okładka magazynu Kikimora a także limitowany projekt koszulki dla marki Czesiociuch, wybrany przez jego założyciela Czesława Mozila. Wystawa “Design by Concordia Kids” rusza w podróż po Polsce i będzie pokazywana na innych imprezach związanych z designem.
Niespodzianką dla uczestników festiwalu było pojawienie się muzyka Czesława Mozila i projektantki Doroty Zielińskiej. To jurorzy warsztatów, na których wybrano finalny projekt nadruku na koszulkę. Limitowana edycja została wdrożona do sprzedaży przez markę Czesiociuch a oryginalna praca stworzona przez dzieci została włączona jako eksponat do wystawy.
Duża frekwencja i ogromne zainteresowanie spowodowało, że kolejna edycja festiwalu planowana jest w przyszłym roku.
a gdzie to mozna kupic?