Przedsiębiorców raczej nie trzeba przekonywać, że warto cały czas się szkolić, bo wiedzą że może się to przełożyć na realne korzyści. Czasami bywają tylko problemy ze znalezieniem czasu, by w nich uczestniczyć. Być może zachętą będzie to, że warsztaty poświęcone efektywnej sprzedaży będą… darmowe!
Dwudniowe szkolenie jest adresowane do zarejestrowanych firm, o krótkiej bytności na rynku, oraz osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej z terenu Miasta Poznania, które chciałyby zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu efektywnych technik sprzedażowo-marketingowych – informują organizatorzy.
Do udziału w w praktycznych, bezpłatnych warsztatach Efektywna Sprzedaż zapraszamy wspólnie z Polską Izbą Gospodarczą Importerów, Eksporterów i Kooperacji, Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą oraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową. Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Warsztaty odbywać się będą w Ośrodku Doradczo-Szkoleniowym Wydziału Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Poznania, ul. Matejki 50 w czwartek i piątek (18-19.06) od 08:00 do 16:00.
Ilość uczestników jest ograniczona. Swoje zgłoszenie należy wysłać na adres: anna.jaszewska@irpoznan.com.pl
Szkolenie poprowadzi Magdalena Robaszkiewicz. Jest absolwentką zarządzania, marketingu, inżynierii jakości i ergonomii (absolwentka Politechniki Poznańskiej). Zarządzanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej Consulting Coaching Business (CCB), tematycznie związanej z profesjonalnym doradztwem biznesowym. Wieloletnie doświadczenie w świadczeniu i realizacji usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP, związanych z analiza rynku, klasteringiem, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzanie planów marketingowych, biznes planów, szacownie przychodów przy jednoznacznym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modelów biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (Arbiter przy Sądzie Arbitrażowym Nowotomyskiej Izby Gospodarczej), procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości od 2005 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo – Samorządowego HIT Wielkopolska. Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych, które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne (w ramach rozliczeń PO KL). Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością (7 lat), audytor wewnętrzny (7 lat), Administrator Informacji Bezpieczeństwa (3 lata.).
PROGRAM WARSZTATÓW
Dzień 1
1. Cechy orientacji produkcyjnej, sprzedażowej i marketingowej firm. Elementy marketingu mix w przedsiębiorstwie handlowym.
2. Sprzedaż osobista jako element promocji sklepu
3. Instrumenty promocji mix w małej firmie handlowej:
a. etapy sprzedaży osobistej
-określenie docelowej grupy nabywców’
-przygotowanie wstępne spotkania z klientami,
-spotkanie z klientami
*nawiązanie kontaktu, dotarcie z informacją
*pierwsze wrażenie,
*pozyskanie uwagi
*prezentacja oferty sklepu
*pokonywanie oporów,
-zamknięcie sprzedaży;
-czynności posprzedażowe;
b. ćwiczenia praktyczne
Dzień 2
1. Psychologia sprzedaży:
a. sprzedawanie korzyści,
b. typologia nabywców,
c. komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży,
d. test umiejętności sprzedaży,
e. cechy dobrego handlowca,
f. ćwiczenia praktyczne
2. Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami:
a. promocje,
b. programy lojalnościowe
Dodaj komentarz