Enea, na przełomie czerwca i lipca, przenosi tymczasowo swoje poznańskie Biuro Obsługi Klienta z Galerii Malta do Kupca Poznańskiego. Nowa sala obsługowa z ośmioma stanowiskami będzie oferować klientom komfortowe warunki i sprawną obsługę. Pozostałe BOK-i w Poznaniu (Pestka i Polna) działają bez zmian.
Enea zamyka swój BOK w Galerii Malta w piątek, 30 czerwca, i od poniedziałku, 3 lipca klienci operatora będą mogli udać się nowego Biura Obsługi Klienta, w samym centrum stolicy Wielkopolski, w Kupcu Poznańskim na Placu Wiosny Ludów 2.
BOK w Kupcu Poznańskim znajduje się w samym centrum miasta, dlatego naszym klientom z różnych części Poznania wygodnie będzie dojechać do nas komunikacją miejską. Jednocześnie chcemy, z myślą o naszych klientach mieszkających w południowo-wschodniej części miasta, aby docelowo BOK wrócił w okolice poznańskiej Malty – powiedział Sebastian Antczak, wiceprezes Enei Centrum ds. Operacyjnych.
Do dyspozycji klientów BOK Kupiec Poznański, Enea przygotowała osiem stanowisk obsługi klienta, w tym jedno dla spraw związanych z dystrybucją, np. przyłączeniami. Obsługę klientów usprawnia system kolejkowy – już od 26 czerwca w systemie kolejkowym na stronie internetowej klienci zobaczą nowa lokalizację BOK Kupiec Poznański jako możliwość umówienia wizyty. Oczywiście obsługiwani będą także klienci, którzy nie umówią się na wizytę wcześniej.
BOK w Kupcu Poznańskim będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od godz. 8 do godz. 16. Poza biurem w Kupcu Poznańskim, Enea w Poznaniu posiada jeszcze Biura Obsługi Klienta w Galerii Pestka przy Alejach Solidarności 47 oraz przy ul. Polnej 60.
Dodaj komentarz