BizNews

Enea frontem do klienta – przez internet

Poznańskie Biuro Obsługi Klienta na ul. Polnej ponownie otwarte  Foto: ENEA

Bez wychodzenia z domu i z każdego miejsca, gdzie dostępny jest internet można korzystać z elektronicznego biuro obsługi klienta Enei. Nowy internetowy system umożliwia m.in. sprawdzenie stanu faktury, opłacenie rachunków oraz skontaktować się ze sprzedawcą prądu.

Licznik prądu

Zachęcamy wszystkich klientów do logowania się na naszej stronie. Rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm – wyjaśnia Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum. eBOK jest najłatwiejszą i najszybszą drogą załatwienia wszystkich spraw związanych z prądem i dodatkowymi usługami  – dodaje Kierzkowski.

Wdrożenie nowego systemu informatycznego przebiegało etapami. Jako pierwsi, zmianami w obsłudze zostali objęci mieszkańcy obszaru szczecińskiego, później bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego i poznańskiego. Z nowego systemu może korzystać w sumie prawie 2,5 miliona Klientów Enei.

Po zalogowaniu się w eBOK można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury czy zakupić kody do liczników przedpłatowych.

Przez nowy kanał kontaktu można także składać reklamacje i zapytania w każdej innej sprawie, a także sprawdzić zużycie energii i historię płatności. Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu, który przychodzi tradycyjną pocztą oraz aktualizować swoje dane kontaktowe. Do samodzielnego zarejestrowania w eBOK wystarczą jedynie podstawowe dane Klienta.

Do nowego eBOKa Enei można rejestrować się i logować na stronie www.ebok.enea.pl.

ebok - Enea

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz