W czwartek, 8 września piłkarze Lecha Poznań rozegrają pierwszy mecz fazy grupowej Ligi Konferencji Europy. Kolejorz zmierzy się na wyjeździe z hiszpańskim Villarrealem, czyli półfinalistą minionej edycji Ligi Mistrzów. STS, sponsor strategiczny Lecha – w porozumieniu z klubem ponownie udostępnił miejsce na froncie koszulek fundacji STS.
W związku z tym, że w Hiszpanii nie można reklamować nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka postanowiliśmy w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach fundacji STS (Sport Twoją Szansą)- powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS i Fundacji Sport Twoją Szansą.
Sponsorowi Lecha zależy takim działaniem na zwróceniu uwagi na problem szarej strefy zakładów wzajemnych w Polsce. Obecnie około połowa rynku online należy do firm działających w Polsce nielegalnie.
Traci na tym budżet państwa, kluby sportowe, a dla rodzimych firm działających legalnie i płacących w Polsce podatki, stanowią one nieuczciwą konkurencję – dodaje Juroszek.
Fundacja STS funkcjonuje od 2014 roku, prowadząc działania na rzecz rozwoju polskiego sportu. Wspiera talenty, zapewniając im pomoc materialną oraz merytoryczną. Jej współpraca z Lechem Poznań ma swoje początki w 2017 roku, kiedy piłkarze Kolejorza rozegrali mecz w koszulkach z logo fundacji. Trykoty zostały następnie zlicytowane, a dochód został przeznaczony na wsparcie podopiecznych organizacji.
NIe inaczej będzie i tym razem. Koszulki po zakończeniu udziału Kolejorza w rozgrywkach europejskich zostaną przekazane na cel charytatywny.
Dodaj komentarz