Poznaniacy mają spory wybór jeśli chodzi o centra handlowe. Jest ich już teraz dość dużo i wszystko wskazuje na to, że będzie ich jeszcze przybywać. Nie wszystkim podoba się ich budowa w centrum miasta lub jego pobliżu. Oskarża się je o zabijanie drobnego handlu. Tymczasem dla wielu osób chodzenie po nich przez pół dnia jest nieraz jedynym sposobem na spędzanie wolnego czasu. Jednym z częściej odwiedzanych centrów handlowych jest Galeria Malta, która pochwaliła się dobrymi wynikami za ubiegły rok.
Ponad 7.000.000 klientów odwiedziło poznańską Galerię Malta w minionym 2012 roku, w grudniu Galeria zanotowała rekordową liczbę 742.000 odwiedzających – informuje Katarzyna Borowiak z Galerii Malta – 0broty centrum wzrosły o 6 % w stosunku do poprzedniego roku, ostatnie 12 miesięcy Galeria zakończyła z sukcesem.
Centrum Handlowe nad Jeziorem Maltańskim odwiedziło 5% klientów więcej niż w 2011 roku. Na wysokim poziomie utrzymuje się także sprzedaż. Pod koniec 2012 roku zostało tu otwartych siedem nowych salonów. Do grona najemców dołączyły m.in. Massimo Dutti i CCC oraz klub fitness PURE Jatomi, studio tańca ISKRA i Berlin Döner Kebap, a z nowych brandów – Czesiociuch czy Guac’n’Ole. Trzeba też zauważyć, że nie zwiększyła się powierzchnia handlowa, a nowe marki zastąpiły te, do których już zdążyliśmy się przyzwyczaić.
Jednym z problemów tego popularnego centrum handlowego są parkingi. Brakuje w nich między innymi słupków, które ograniczą nieprzepisowe parkowanie. Źle ustawione samochody uniemożliwiają często przejazd z wózkiem miejscami do tego przeznaczonymi. Popularność tej Galerii powoduje też w okresach wzmożonych zakupów korkowanie się wszystkich dróg dojazdowych.
Opel parkując w miejscu do tego nie przeznaczonym uniemożliwia przejście z wózkiem.
Dodaj komentarz