Kilkadziesiąt firm z całej Wielkopolski zgłosiło swój udział w drugiej edycji Plebiscytu As Odpowiedzialnego Biznesu. Zgłoszone projekty dotyczą m.in. oszczędzania w domowym budżecie, picia wody z kranu, organizacji imprez sportowych dla dzieciaków. O tym, które przedsiębiorstwa zasługują na wyróżnienie zdecydują w głosowaniu internauci.
Wśród zgłoszonych projektów są nie tylko akcje charytatywne oraz sponsorskie, ale także kampanie edukujące w zakresie problematyki społecznych i ekologicznych. Są to także działania na rzecz ochrony środowiska, rozwiązania poprawiające komfort i bezpieczeństwo pracy, ułatwiające godzenie życia zawodowego z rodzinnym czy też równe traktowanie osób niepełnosprawnych w miejscu pracy.
Mamy coraz więcej przykładów owocnej współpracy przedsiębiorstw ze szkołami, uczelniami oraz lokalnymi władzami, urzędami oraz organizacjami pozarządowymi. Pojawiły się też rozwiązania mające na celu poprawę i usprawnienie dialogu z klientami, kontrahentami i dostawcami, informuje Bogumiła Kwiatkowska z Centrum PISOP, przedstawiciel organizatora.
Laureaci zostaną wybrani w trzech kategoriach: duże, średnie oraz mikro i małe przedsiębiorstwa.
W tym roku sporo zgłoszeń wpłynęło od małych firm. Dotychczas CSR kojarzył się głównie z aktywnościami dużych przedsiębiorstw, przerastającymi możliwości tych małych. Coraz więcej Wielkopolan dostrzega sens i potrzebę podejmowania takich działań – dziś swój biznes w sposób odpowiedzialny prowadzą nie tylko duże, prężne przedsiębiorstwa, ale także te mniejsze, rodzinne firmy.
Zgłoszone do Plebiscytu inicjatywy cechuje coraz większa finezja i pomysłowość, a firmy zaczynają doceniać, że efekt podejmowanych działań jest większy, kiedy robi się to wspólnie – reasumuje Mirosława Bromber z Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej.
Głosować można TUTAJ
prywaciarze to raczej nie asy a ananasy! przeciez glowne projekty pokazuja allegro, VW i pewnie one wygraja!
hahah dobre ANANASY!