W tym tygodniu startuje najnowsza kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z Chuckiem Norrisem w roli głównej.
Chuck Norris jest kolejną gwiazdą reklam Banku Zachodniego WBK. Od kilku lat wspólnym mianownikiem kampanii banku jest humor. Przyjęta przez Bank Zachodni WBK strategia reklamowa jest jednym z wyróżników wizerunkowych naszego banku na polskim rynku – mówi Artur Sikora z BZ WBK – w tegorocznej kampanii zależało nam na zbudowaniu przekazu wokół szybkości oraz profesjonalizmu obsługi, a właśnie te cechy uosabia Chuck Norris.
Dodaje również, że Chuck Norris w Polsce jest postacią kultową, wzbudzającą sympatię i łączącą pokolenia, ikoną–pop kultury. W kampanii pokazujemy, że każdego klienta traktujemy wyjątkowo, że w Banku Zachodnim WBK każdy może być jak Chuck Norris – dopowiada Sikora.
Bank Zachodni WBK wykorzysta w kampanii tzw. YouTube takeover. W czwartek 23 lutego Chuck Norris na jeden dzień przejmie polskie strony YouTube’a.
Najnowszy spot Banku Zachodniego WBK
http://www.youtube.com/watch?v=NYUuZS533J4
A tak Chuck Norris reklamował czeski telekom
http://www.youtube.com/watch?v=hIldGCWqEzg&feature=relmfu
Chuck podobnie jak Antonio propaguje przestepstwo ukazujac banknoty o tych samych numerach.