POZnań

Know how i konsorcjum Welcome Grand Prix!

POZNAŃ - miasto know how logo  Foto: Poznań

Konsorcjum Marki Poznań – otrzymało Grand Prix w konkursie Welcome 2012 towarzyszącym Welcome Festivalowi – pierwszemu Międzynarodowemu Festiwalowi Marketingu Miejsc.

POZNAŃ - miasto know how logo Foto: PoznańPoznań został nagrodzony za realizację idei Trójkąta Efektywności Briefu. Jak piszą organizatorzy w uzasadnieniu: „za niezwykłą skuteczność, czytelność i korzyść dla wszystkich zaangażowanych stron”. Ponadto jury przyznało zbiorową nagrodę specjalną dla firm zaangażowanych w Konsorcjum za projekt pokazujący, że markę miasta budują w równej mierze firmy tam działające. Dodatkowo za przeprowadzenie profesjonalnej kampanii, która wpisała się w hasło “Poznań – Miasto KNOW HOW”. Żeby miodu było jeszcze więcej wśród nagrodzonych projektów jest też związany z Euro: Congrats! Come & Enjoy!

Obok Poznania wyróżniono kilka projektów z Trójmiasta, m.in. także Gdyński Szlak Modernizmu, Obchody roku Jana Heweliusza, Kartę Turysty, Legendę Deyny oraz markę Lubelskie i Tatrzańską Łomnicę.

Jury oceniało projekty, które nie tyle promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów związanych z daną lokalizacją – samorząd, lokalny biznes czy uczelnię.

1 komentarz

kliknij by dodać komentarz