Pierścionek z brylantem, znany na całym świecie krem czy smartfon w technice druku 3D. Do tego prezentacja firm w trzech językach. I hasło: „Witaj w mieście możliwości, nowoczesnych idei i sukcesu”. To znak, że na lotnisku Ławica rusza Showroom Konsorcjum Marki Poznań.
W 2011 roku magistrat utworzył platformę współpracy z biznesem pod nazwą Konsorcjum Marki Poznań. Dziś to element współpracy pomiędzy miastem i ważnymi dla wizerunku stolicy Wielkopolski instytucjami życia gospodarczego, społecznego, kulturalnego i naukowego.
Efekty tej współpracy promowane są w Showroomie poznańskich marek, otwartym w hali przylotów na lotnisku Ławica.
To prezentacja firm zrzeszonych w Konsorcjum Marki Poznań przez pryzmat ich produktów i usług. Wszystkie modele np. pierścionek z brylantem, fragment linii produkcyjnej czy koszyk z zakupami zostały wykonane w technice druku 3D. Obok znajdują się monitory, na których pojawiają się najważniejsze informacje o firmach w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim. Wystawa stanęła w hali przylotów na lotnisku Ławica.
– Wybór miejsca nie był przypadkowy. Inaugurując Showroom, chcieliśmy z komunikatem o mieście, firmach, które mają tutaj swoje siedziby i ludziach, którzy je współtworzą, dotrzeć do turystów indywidualnych i biznesowych oraz do profesjonalistów – tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta. – Ideą Showroomu jest prezentacja biznesowego kodu DNA Poznania poprzez marki, które są związane z miastem i które w swoich działaniach wykorzystują ścisły związek swojego know-how z poznańską tradycją skuteczności – dodaje.
W sumie Showroom Konsorcjum Marki Poznań tworzy obecnie 17 firm tj.: Alba Thyment, Allegro, Apart, Aquanet, Arjohuntleigh, Bridgestone, Centra, Ciber, Enea, INEA, Internetowy Kantor, NIVEA, Port Lotniczy Poznań – Ławica, SGB Bank, Solaris, VW Samochody Użytkowe i Żabka, ale w 2015 roku do projektu włączą się kolejne marki.
Dodaj komentarz