Główną ideą działalności poznańskiego Klubu Kobiet Przedsiębiorczych jest stworzenie platformy do wymiany biznesowej i ideowej dla pań prowadzących własną działalność gospodarczą. Najbliższe spotkanie dotyczyć będzie tematów związanych z komunikacją w social mediach.
Media społecznościowe to jeden z najgorętszych tematów w marketingu w ostatnich latach. Często utożsamiane tylko z najpopularniejszym Facebookiem stanowią niespotykaną zmianę w komunikacji, nie tylko pomiędzy ludźmi, ale również podmiotami gospodarczymi i konsumentami – mówi prowadzący wykład Bartłomiej Rak z Socjomanii.
Podczas majowego spotkania uczestniczki dowiedzą się, dla jakich podmiotów social media mogą być “żyłą złota”, a dla kogo będą tylko nieprzemyślanym działaniem opartym o rynkową modę.
Prezentacja KKP odbędzie się w środę 22 maja w Centrum Wycieczkowym Lech Browary Wielkopolski. Spotkanie rozpocznie się wycieczką i prezentacją procesu warzenia piwa.
Nasi goście będą mieli okazję zapoznać się również z działaniami prowadzonymi w mediach społecznościowych przez jednego z największych na świecie producentów piwa. Kompania Piwowarska zaprezentuje na kilku interesujących przykładach, w jaki sposób łączy aktywność na różnych platformach w mediach społecznościowych, by dotrzeć do swoich odbiorców ze spójnym i ciekawym przekazem, zaprasza Anna Przygocka z Klubu Kobiet Przedsiębiorczych.
Dodaj komentarz