Bolt Food, platforma dostarczająca jedzenie, od dziś jest dostępna dla mieszkańców Poznania. Wszystkie dostawy realizowane w ramach Bolt Food są bezkontaktowe. Przez pierwszy miesiąc dostawy w obszarze 6 km będą realizowane bezpłatnie, w wielu restauracjach będą też czekały zniżki na 30% na wszystkie propozycje w menu.
Aby zrealizować zamówienie z Bolt Food wystarczy pobrać aplikację na smartfon i dodać kartę płatniczą (dla użytkowniczek i użytkowników aplikacji Bolt ustawia się ona automatycznie). Następnie należy wyszukać ulubioną restaurację lub kategorię potraw i zaznaczyć w aplikacji wybrane dania. Przed potwierdzeniem usługi, w aplikacji pokazana zostanie cena i szacowany czas dostawy. Wszystkie dostawy Bolt Food realizowane są w sposób bezkontaktowy. W aplikacji, klientka lub klient może określić dokładną lokalizację, w której kurierka lub kurier ma zostawić zamówione jedzenie. Zamówienia są realizowane od godziny 10 do 23.
Minimalna kwota zamówienia to 20 zł, jeśli jej nie przekroczymy system automatycznie doda opłatę wyrównującą.
Sukces restauracji jest tożsamy z sukcesem Bolt Food. Od maja, kiedy kolejne obostrzenia były luzowane, restauracje skupiają się na odbudowie swojego biznesu i klientkach i klientach w lokalu. Wierzę jednak, że mamy najlepszą pozycję, aby rozwijać współpracę z restauracjami i być najlepszym partnerem do pozyskiwania nowych klientów w lokalu i w dostawie. Szeroka oferta lokali, sprawna obsługa i atrakcyjne ceny wyróżniają naszą platformę we wszystkich obszarach działalności – powiedział Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.
W Poznaniu w aplikacji dostępnych jest 150 restauracji. Kolejne lokale są regularnie dodawane do platformy. Poznań to już 4 miasto w Polsce, gdzie można zamawiać jedzenie przez Bolt Food i dołączyło do ponad 50 miast w 20 krajach Europy i Afryki. Z aplikacji korzysta 3 mln zarejestrowanych użytkowniczek i użytkowników, zamawiając potrawy z prawie 15 tys. restauracji.
Dodaj komentarz