Liczne grono najemców jest zainteresowane obecnością w centrum handlowym, którego nie ma! W nowym kompleksie Łacina, którego otwarcie zaplanowano na 2015 rok standardowo znajdzie się część gastronomiczna, będzie Leroy Merlin, Multikino oraz kilkadziesiąt marek modowych.
Tym, co może wyróżniać regionalne centrum (tak reklamuje się Łacina) to nowatorskie na polskim rynku usługi i technologie. Będą one obejmowały, między innymi, salon lojalnego klienta, parkowanie auta na życzenie, dostawę zakupów oraz tzw. inteligentny parking.
Nowe technologie, jakie zamierzamy wdrożyć w Łacinie obejmują mobilną aplikację umożliwiającą stały kontakt klienta z Centrum dzięki bieżąco uaktualnianym informacjom o ofercie sklepów. Technologia ta będzie dostępna na smartfony oraz na tablety W Łacinie zastosowana zostanie także integracja z mediami społecznościami w formie tablicy dającej możliwość zamieszczania postów oraz technologia pozycjonowania – podkreśla Marek Błędowski, dyrektor handlowy spółki Apsys.
Powierzchnia najmu budynku położonym przy rondzie Rataje w Poznaniu przekroczy 99.000 m2, co plasuje Łacinę w gronie największych polskich centrów handlowo-rozrywkowych.
Otwarcie Centrum Łacina zaplanowane jest na jesień 2015 roku. W kompleksie znajdą się takie marki jak: Carrefour, Leroy Merlin, Multikino z 9 salami, Van Graaf, H&M, Pure Jatomi Fitness Platinium, RTV Euro AGD, Kids Play, Reserved, Mohito, Cropp Town, Rossmann, CCC, Sinsay, Tatuum, House, Armani Jeans, Hexeline, Nike, Addidas, Ecco, Clarks, Home & You, Almi Decor, Sony Center, Duka, Tatuum, iSpot, Sizeer, Gabor, Apart, List, Symbiosis, Armani Jeans, Triumph, Hexeline, Clarks, Gatta, Jubitom, 5 a Sec, Caterina, Sesst, Crocs, Yves Rocher, Chantelle, Atlantic, Notabene, Gerry Weber, Sephora i wiele innych.
OMG kolejne centrum przeciez to zabije to miasto!
błagam! litości!