Kontrolerzy biletów w bimbach i autobusach obsługiwanych przez poznański Zarząd Transportu Miejskiego będą mieli nowe legitymacje. Pierwszy raz będą mogli ich użyć już w czwartek 28 grudnia.
Legitymacje będą wymieniane sukcesywnie właśnie od czwartku 28 grudnia. Proces ten powinien zakończyć się do 10 stycznia 2018 roku. Przez ten czas osoby kontrolujące bilety w pojazdach komunikacji miejskiej mogą posługiwać się zarówno starymi, jak i już nowymi legitymacjami.
Wymiana legitymacji prowadzona jest w związku ze zbliżającym się terminem zakończenia ważności obecnie wykorzystywanych identyfikatorów – wyjaśnia Zarząd Transportu Miejskiego – w ramach wymiany, zgodnie z obowiązującym Systemem Informacji Miejskiej, odświeżona zostanie warstwa graficzna legitymacji.
Nowe legitymacje będą wykonane z plastiku. Znajdzie się na niej zdjęcie i numer służbowy osoby uprawnionej do sprawdzania biletów oraz hologramem ZTM i datą ważności legitymacji. Na zielonym tle umieszczono logo ZTM. Na odwrocie umieszczono również datę wystawienia legitymacji wraz z podpisem dyrektora ZTM, pieczątką oraz upoważnieniem do prowadzenia kontroli.
Dodaj komentarz