Dobra Strona Kultury – trwa letnia kampania promująca działania Estrady realizowane w sieci oraz w mieście. Jej głosem została Krystyna Czubówna.
Bardzo zależało mi, by pokazać, ile rzeczy udało nam się wyprodukować w tym trudnym czasie. Przez ostatnie 15 miesięcy stworzyliśmy bezpłatną multimedialną bibliotekę opiniotwórczych, kulturalnych treści. To już ponad 10 000 minut. Wyprodukowaliśmy także 9 teledysków. mówi Małgorzata Kempa – dyrektorka Estrady Poznańskiej. Tworzymy treści, z których odbiorczynie i odbiorcy mogą korzystać gdzie chcą i jak chcą. Dziś słucha ich już ponad 50 000 osób. To bardzo cieszy.
Kampania ukazuje, ile treści można już znaleźć na stronie instytucji. To m.in. 250 odcinków kulturalnych podcastów, w tym podcast „Nikt nas nie pytał, ale i tak się wypowiemy”, który Vogule Poland zaliczyło do swoich ulubionych polskich podcastów. 15 słuchowisk dla małych i dużych, 16 muzycznych sesji na żywo, 10 duetów muzycznych, 9 teledysków nawiązujących do Poznania czy 7 darmowych ebooków zawierających wierszyki, opowiadania i twórcze zagadki.
W zrealizowanych projektach Estrady Poznańskiej udział wzięli m.in. laureatka Paszportu Polityki Dominika Słowik, Małgorzata Ostrowska, Jarecki, Michał Wiraszko, Michał Kowalonek, Areta Szpura, Adi Nowak, Bloki, Rebeka, Swiernalis, Malina Prześluga, Kuba Kapral, Ania Rusowicz, Marika, Wczasy, Kev Fox, Michał Kmieciak, Eliza Piotrowska, Kuba Wojtaszczyk, DonGURALesko, Justyna Bednarek czy Patrick The Pan.
Druga część kampanii skupia się na zaproszeniu na wydarzenia organizowane na żywo – Lato z Estradą oraz kwalifikującego od Oscara® ANIMATORA.
Naszą największą radością są spotkania na żywo z publicznością. Przed nami ponad 60. wydarzeń Lata z Estradą, które potrwają przez całe lato na 9 poznańskich osiedlach oraz kwalifikujący do Oscara® ANIMATOR ukazujący najlepsze animacje z całego świata. – dodaje Małgorzata Kempa
Dodaj komentarz