Znane również w Poznaniu przychodnie grupy LUX MED zmieniają swój wizerunek. Nowe logo ma się pojawić na przełomie czerwca i lipca. Działania związane ze zmianą oznakowania placówek będą prowadzone sukcesywnie i potrwają kilka tygodni.
Nowe logo pojawia się po 20 latach istnienia. Jest też symbolicznym rozpoczęcia nowego etapu działania. Cała grupa skupiona była ostatnio na konsolidacji, oraz rozszerzaniu działalności o kolejne segmenty.
Dzięki temu staliśmy się największą firmą na rynku prywatnych usług medycznych obejmującą całość procesu opieki zdrowotnej od diagnostyki po kompleksowe leczenie, w tym szpitalne, od podstawowej opieki medycznej po specjalistykę, niedawno uruchomiliśmy również działalność ubezpieczeniową, dając naszym pacjentom nową, obok abonamentów, możliwość finansowania usług – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED – teraz przyszedł czas na spójne i nowoczesne zakomunikowanie, kim jesteśmy i co proponujemy naszym pacjentom i klientom.
Zaokrąglone liternictwo nowego logo ma symbolizować nowoczesność i dynamizm, a nawiązująca do poprzedniej kolorystyka ma odzwierciedlać zaufanie, profesjonalizm i przyjazne nastawienie.
Rebranding Grupy LUX MED związany jest z procesem integracji kilku sieci medycznych rozpoczętego w 2007 roku. We wszystkich placówkach Grupy LUX MED ujednolicono procedury i standardy, wprowadzono wspólny system IT i elektroniczną historię leczenia.
Dodaj komentarz