Sport

Marki piłkę kopią!

Kibice  Foto:

Konsorcjum Marki Poznań to płaszczyzna współpracy pomiędzy magistratem a największymi firmami działającymi w Wielkopolsce. Teraz uczestnicy porozumienia postanowili rywalizować między sobą – na piłkarskim boisku.

KibiceObecnie do konsorcjum niego 39 firm mających siedzibę w Poznaniu, takich jak Allegro, Astra, IKEA, czy Nivea. Dzięki współpracy z miastem prywatne przedsiębiorstwa mogą razem z miastem realizować niestandardowe projekty, takie tak: Poznań Samsung App Challenge, Poznań daje pracę, czy postawienie przez Biblioteką Raczyńskich nowych stojaków. Dzięki temu korzyści odnoszą zarówno firmy, jak i miasto, ale przede wszystkim mieszkańcy – mówi Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasta.

Nowy projekt „Liga marek” ma na celu wzajemną rywalizację oraz integrację. Utworzona została piłkarska liga do której zgłosiło się 12 drużyn. Na boiska wybiegły zespoły złożone z pracowników firm takich jak INEA, Piotr i Paweł, Enea i Beyond.

Celem jest  integracja pomiędzy pracownikami konsorcjum a także miejskimi urzędnikami – Spotkania mają nie tylko aspekt sportowy – zdecydowanie lepiej współpracuje się z osobami, z którymi wcześniej spotkało się na boisku, niż z takimi, z którymi ma się tylko kontakt telefoniczny – mówi Szymon Sobczak kapitan drużyny Urzędu Miasta Poznania.

Rozgrywki mają charakter ligowy – każdy zespół rozegra jedenaście spotkań. Zwycięży ten, który uzbiera najwięcej punktów. Mecze odbywają się we wtorkowe wieczory na boiskach treningowych Stadionu Miejskiego. Po siedmiu kolejkach fotel lidera zajmuje Lech Poznań, przed Piotrem i Pawłem oraz Miastem Poznań.

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz