Abonenci sieci Orange mają problemy z połączeniami z telefonów komórkowych. Co dziwne działa Internet mobilny.
Problemy zaczęły się około 10:30. Przy próbie wybrania numeru połączenie było od razu zrywane lub pojawiał się komunikat połączenie nieudane.
Jak się okazuje awaria jest poważna, bo na facebookowym profilu Orange informują o niej abonenci niemal z całej Polski. Sam operator w tej sprawie milczy.
Pod wpisami internautów na profilu pojawiają się potwierdzenia o awarii i podpowiedzi co robić do czasu jej usunięcia.
Nie znamy jeszcze terminu usunięcia awarii, przepraszamy za utrudnienia – piszą administratorzy Orange – prosimy o korzystanie przez ten czas z trybu tylko 3G.
Jak się okazuje problem dotyczy tylko usług działających w trybie LTE. Pomóc powinno przełączenie tylko na tryb 3G.
Trzeba wejść w ustawienia telefonu, następnie wybrać “połączenia”, “sieci komórkowe”, a tutaj “Tryb pracy sieci” i następnie zaznaczyć opcję “3G” bądź “3G/2G (auto)“.
AKTUALIZACJA (11:20) – awaria prawdopodobnie została usunięta. Przynajmniej u części abonentów sieci Ornage, o czym nas informujecie. Nasze telefony również zaczęły działać w trybie LTE. Na oficjalnych profilach Orange nie ma informacji o awarii. Ta pojawia się tylko w komentarzach.
Dodaj komentarz