Michel Moran będzie twarzą poznańskiej firmy Lisner, producenta przetworów rybnych, past kanapkowych i sałatek rybnych. Znany kucharz i restaurator wystąpi między innymi w reklamie produktów firmy Lisner.
Przed podjęciem decyzji Michel Moran odwiedził zakład produkcyjny, w którym badał jakości składników i produkcji.
Jako kucharz działam, mam 2-3 patelnie w rękach, nie więcej, a tam produkuje się setki ton rocznie, byłem ciekaw, jak to jest zrobione, jakie produkty są wykorzystywane, oglądałem całą produkcję, spróbowałem, patrzyłem na dostawy ryb i warzyw, jak są robione kremy, śmietany, sosy, majonezy – podkreślał Michel Moran – mimo że to jest na wielką skalę, to jest to kuchnia niegotowana, na zimno, to jest przygotowywane ze świeżych produktów i naprawdę bardzo dobrze zrobione, przekonało mnie to, że będę reklamował coś, co jest dobre, zrobione ze świeżych ryb, ze świeżych produktów, więc nie oszukuje się konsumenta.
Michel Moran, Francuz z hiszpańskimi korzeniami, od 33 lat pracuje w gastronomii, zdobywając doświadczenie w różnych regionach Europy. Dla żony przeprowadził się do Polski. Od 2004 jest szefem kuchni i właścicielem warszawskiej restauracji Bistro de Paris, która od 2005 roku jest rekomendowana przez przewodnik Michelin.
Dodaj komentarz