POZnań Sport

Milion na stadionie

Dziewczynka_PetShop  Foto:

Konkurs „Milion widzów na stadionie” zorganizowany przez EURO Poznań 2012 dobiegł końca. W konkursie uczestniczyło 61 % fanek i 39% fanów stadionu. Największym zaangażowaniem wykazały się także panie. Najwyżej ocenione zdjęcie otrzymało 106 głosów i przedstawia kibiców Lecha Poznań na trybunach w czasie meczu. Jego autorką jest Pani Weronika Wojciechowska i to ona otrzymuje piłkę z podpisem Michela Platiniego – Prezydenta UEFA, a także indywidualną wycieczkę po najciekawszych zakamarkach stadionu.

Drugie miejsce zajęła Pani Sylwia Drozdowska. Jedno z dodanych przez nią zdjęć otrzymało o 1 głos mniej od laureatki I miejsca i przedstawia dzieci przy makiecie stadionu dla osób niewidomych, które czytają informacje w alfabecie Braille’a. Liczba osób które głosowały na jej pracę wyniosła 105. Sylwia otrzymuje piłkę podpisaną przez piłkarzy Lecha Poznań.

O konkursie dowiedziałam się od brata, który na bieżąco śledzi nowinki sportowe także na profilu stadionu. Do wzięcia udziału zmotywowała mnie możliwość zwiedzenia zakamarków stadionu. Mobilizacja przyjaciół do oddawania głosów tylko na pozór była prosta. Tak naprawdę jedynie garstka z nich poświęciła mi swój czas i zagłosowała, za co jestem bardzo wdzięczna – mówi Pani Sylwia.

50 głosów za zdjęcie przedstawiające dziewczynkę z Pet Shop’em pod czas „Drzwi otwartych” na stadionie otrzymała Pani Karolina Skrobańska i to pozwoliło jej zająć trzecie miejsce. Otrzyma podpisany przez piłkarzy KKS Lech Poznań, oprawiony w membranę stadionu album ze zdjęciami z najważniejszych wydarzeń, które miały miejsce na Bułgarskiej od czasu oficjalnego otwarcia obiektu.

Tak na prawdę bardzo interesuję się piłką nożną. Do wzięcia udziału zmotywowały mnie bardzo fajne nagrody. O konkursie dowiedziałam się poprzez radio, ponieważ było o tym bardzo głośno. Stwierdziłam, że będzie to dość fajna zabawa – mówi Pani Karolina.

Prawie wszyscy uczestnicy odnaleźli 20 lokalizacji, w których zamieszczone były rollboardy ze zdjęciami stadionu. Konkurs zaktywizował prawie 2000 osób do oddania głosów.

Wiele wydarzeń, które miały miejsce na stadionie w ostatnim roku, sprawiło, że liczba jego fanów i użytkowników wciąż rośnie. Mamy nadzieję, że jeszcze przed EURO odliczymy widza z numerem „milion”. Celem akcji było przypomnienie wszystkich wydarzeń i pokazanie stadionu przez pryzmat ludzi, bo to oni decydują o jego popularności i sile marki – mówi Joanna Janowicz Strzyżewska, Rzecznik Prasowy EURO Poznań 2012.

W czasie trwania konkursu do akcji włączyli się także Ambasadorzy EURO w Poznaniu – Bartek Bosacki i Mezo. Na czerwonym dywanie na środku deptaku przed Starym Browarem pozowali do zdjęć zachęcając w ten sposób mieszkańców Poznania do udziału w konkursie.

Tagi:

1 komentarz

kliknij by dodać komentarz