Podczas tegorocznej akcji „Poznań za pół ceny” będzie można także spróbować swoich sił w mobilnej grze miejskiej. Meldując się w serwisie Foursquare będzie można zbierać punkty i wygrywać nagrody. Ranking liderów rywalizacji będzie można śledzić w Internecie i na Starym Rynku.
Gra miejska Check-in Poznań to nowość tegorocznej akcji „Poznań za pół ceny”. Uczestnikiem zabawy może zostać każdy – kto oprócz upolowania 50 % zniżek w poznańskich muzeach, restauracjach czy hotelach – chce wziąć udział w grze i zdobywać nagrody.
Zadaniem uczestników zabawy będzie „meldowanie się” w miejscach biorących udział w akcji za pomocą specjalnej aplikacji. Do gry będzie można bezpłatnie dołączyć na stronie www.check-in.poznan.pl. Każdy „check-in” w jednej z ponad 180 lokalizacji będzie premiowany punktami.
– Do tej pory żadne miasto w Polsce nie używało tego narzędzia na taką skalę, ale nie boimy się wyzwań. Gra Check-in Poznań pozwala nam budować wizerunek miasta, które podąża za trendami i korzysta z nowoczesnej technologii, ale jednocześnie dla mieszkańców i turystów, odwiedzających Poznań w najbliższy weekend, zabawa będzie dodatkową atrakcją – dodaje.
W trakcie trwania gry na Starym Rynku – tuż obok Galerii Miejskiej Arsenał – ustawiony zostanie ekran, na którym będzie można śledzić aktualne wyniki rywalizacji. Oprócz rankingu uczestników gry znajdą się tam też informacje o ostatnich checkinach i najchętniej odwiedzanych miejscach podczas akcji „Poznań za pół ceny”. Podobne, ale mniejsze ekrany będą widoczne w wielu lokalach biorących udział w grze m.in. w Termach Maltańskich, na Międzynarodowych Targach Poznańskich czy poznańskim hotelu Sheraton.
Grę wygra uczestnik, który meldując się w różnych miejscach, zdobędzie najwięcej punktów.
Zabawa dedykowana jest wszystkim uczestnikom akcji „Poznań za pół ceny”, a nie tylko tym, których interesują nowinki technologiczne. Dzisiaj prawie każdy posiada telefon komórkowy z dostępem do Internetu, a to wystarczy, żeby wziąć udział w grze – mówi Jakub Pindych z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. – Chcemy też przekonać partnerów wydarzenia do korzystania z serwisu Foursquare w przyszłości. Narzędzie daje im przecież ogromną szansę na przyciągnięcie nowych klientów, uzyskania od nich cennych rekomendacji, ale to także możliwość informowania o aktualnych promocjach czy nowościach – dodaje.
Dodaj komentarz