Dzięki nowej usłudze Poczty Polskiej list napisany na komputerze może zostać wysłany do nadawcy tradycyjną formą w kopercie ze znaczkiem – ale bez konieczności wychodzenia z domu.
Dzięki nowej platformie internetowej możemy już wysłać kartkę albo kupić znaczek pocztowy i samodzielnie go wydrukować. Nowością jest także komputerowa aplikacja do wysyłania pojedynczych listów bezpośrednio ze swojego komputera.
Za pomocą aplikacji Wirtualna Drukarka pozwalającej na zlecanie wydruku i wysyłanie listów każda firma może obniżyć swoje koszty, skracając czas na drukowanie, kopertowanie i nadawanie tradycyjnej korespondencji. Wszystko sprowadza się do trzech prostych kroków: wskazania parametrów druku i przesyłki, dodania jej adresata i zatwierdzenia wysyłki.
Zamiast samodzielnie drukować korespondencję na drukarce w biurze i nadawać listy na poczcie, można zlecać to poczcie. W tym celu trzeba zainstalować na swoim komputerze prostą nieodpłatną aplikację do wysyłania listów, Wirtualną Drukarkę” – mówi Martyna Horęda, dyrektor w firmie Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Otrzymany przez nas elektroniczny dokument jest drukowany. Następnie wkładamy list do koperty i nadajemy w placówce Poczty Polskiej. Nadawca zwrotnie otrzymuje dokumenty nadania oraz informacje o tym, co dzieje się z jego listem, czy adresat go otrzymał” – dodaje ekspertka.
Elektroniczny znaczek czy kartka wysyłana elektronicznie, a dostarczana fizycznie cieszą się dużą popularnością, nie tylko wśród klientów indywidualnych, ale przede wszystkim w małych i dużych firmach. Zainteresowanie innowacyjnymi produktami ze strony przedsiębiorstw powoduje, że Poczta Polska poszukuje rozwiązań, które są odpowiedzią na potrzeby rozwijającego się biznesu.
Dodaj komentarz