Dzisiaj na Uniwersytecie Ekonomicznym pojawiły się myszy. Nie byle jakie, bo złote. Podczas uroczystej gali już po raz dwunasty wręczono nagrody w konkursie Złota Mysz 2011, podczas którego wyłoniono najlepsze autorskie pomysły na e-biznes.
W konkursie wzięło udział 200 studentów I roku ze specjalności elektroniczny biznes z Wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej UEP. W dwuosobowych grupach tworzyli profesjonalne projekty biznesowe z wykorzystaniem najnowszych technologii informacyjnych i mobilnych – informuje Agnieszka Hala z Uniwersytetu – dotychczas w konkursie wzięło udział blisko 5.000 studentów.
Oprócz głównego sponsora konkursu, Banku Zachodniego WBK, towarzyszącemu Złotej Myszy od pierwszej edycji, konkurs sponsorowały takie firmy, jak eXant, TALEX, portal finansowy Expander.pl, PTK Centertel oraz ERA GSM. Nagrodę główną stanowi Lenowo Idea Pad.
Najwyższe uznanie najnowszej edycji konkursu zyskała platforma dla myśliwych PrzedPolowaniem.pl. Autorami pomysłu są Jakub Michalski i Tomasz Mierzwiński. Nagrodzony został także projekt DajZnac.pl – zgłoszenia do administracji Wojciecha Apanowicza, oraz projekt Punkty karne – Wszystko o punktach karnych Katarzyny Sprawki i Małgorzaty Sobieralskiej.
Dodaj komentarz