„Naduś, a stanie się coś” – żółty słupek z takim napisem stanął w sobotę na deptaku. Kiedy zaintrygowani przechodnie wykonali polecenie rozpoczęła się niestandardową akcję promującą owsianki Coś na ząb.
Wielkopolska marka Kupiec przygotowała w stolicy województwa akcję promocyjną inspirowaną działaniami przygotowanymi wcześniej przez agencję Duval Guillaume dla telewizji TNT.
Poznaniacy, którzy zdecydowali się nacisnąć umieszczony na słupku przycisk, rozpoczynali serię niecodziennych zdarzeń. Razem z innymi przechodniami mogli obserwować poranne przygotowania młodej kobiety do wyjścia z domu.
Akcję wieńczyło rozwinięcie plakatu promującego owsiankę marki Kupiec oraz degustacja połączona z rozdawanie gadżetów przechodniom, którzy przystanęli, by obejrzeć ten minispektakl.
http://www.youtube.com/watch?v=316AzLYfAzw
Dodaj komentarz