Centrum

Najbliższy czynny punkt obsługi klienta ZTM na końcu świata!

Problemy z dotarciem do punktu obsługi ZTM  Foto:

W komunikacie prasowym Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że podczas remontu punktu obsługi klienta na Dworcu Jana III Sobieskiego, sieciówki można odbierać na Rondzie Kaponiera. Punkt w centrum odcięty jest jednak od świata, a sytuacja przypomina komedię Miś, ze znanym cytatem: Najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu!

Problemy z dotarciem do punktu obsługi ZTMTymczasem punkt w centrum miasta jest ogrodzony. Żeby dotrzeć do kiosku należy pokonać druciane płoty, biorąc pod uwagę błoto i roboty drogowe nie jest to proste! Teren od strony Ronda jest całkowicie odcięty, wąska szpara została pozostawiona od strony Jowity. Ale kto o tym wie?

Pani sprzedająca bilety nie za bardzo zainteresowana była informacją o trudnościach z dotarciem. Czy nie powinniście Państwo przygotować jakiejś ścieżki, pytał nasz czytelnik. Pani tylko wzruszyła ramionami. Rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego także nie odpowiedział na naszego maila.

Temat problemów z zakupem biletów wraca jak bumerang, ZTM w ogóle nie jest zainteresowany promocją punktów sprzedaży, tym bardziej ułatwieniami w zakupie w istniejących punktach.

Kto wie, gdzie w centrum można kupić bilety? W kiosku zapewne, ale okazuje się, że nie w każdym. Sprzedaży nie prowadzi np. kiosk na przystanku przy ulicy Gwarnej, za to pani z Ruchu przy Św. Marcinie, mówi że współpraca z poznańskim przewoźnikiem w ogóle się nie opłaca! Żeby nie biegać od kiosku do kiosku z pytaniem o bilety, może warto wzorem operatorów telefonii komórkowej przygotować naklejki „w tym miejscu kupisz bilety komunikacji miejskiej”. Proste!

jak dotrzeć do kiosku z biletami Foto: TD

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz