Internauci wskazali jednoznacznie – najcenniejszym wielkopolskim brandem jest Lech Poznań. Po 6 miesiącach analiz realizowanych przez firmy badawcze w kategorii B2C zwyciężył Ataner, a w kategorii B2B firma Utal, zanująca się produkcją tablic informacyjnych.
„Ideą Rankingu Marek Wielkopolski, jest promowanie najcenniejszych marek, zarówno na arenie polskiej jak i europejskiej. Wydarzenie zostało zorganizowane z inicjatywy Wielkopolskiego Klub Kapitału, swojego poparcia udzieliły także władze samorządowe oraz rektor Uniwersytetu Ekonomicznego.
W Gali Finałowej oraz spotkaniu Wielkopolskich Organizacji Biznesowych uczestniczyło ponad 300 wielkopolskich przedsiębiorców, co świadczy o sile środowiska biznesowego w regionie.
W tegorocznej edycji ponad 600 marek otrzymało możliwość uczestniczenia w Rankingu, 142 marki wysłały swoje zgłoszenia, a zakwalifikowało się ich 58. Żadna z uczestniczących marek nie poniosła kosztów.
Kategoria Ranking Internautów
1. Miejsce – KKS Lech Poznań
2. JANA – spółdzielnia mleczarska
3. Biały Jeleń
4. Surówki Grześkowiak
5. YES
Dodaj komentarz