W badaniu wartości wielkopolskich marek zainicjowanym przez Wielkopolski Klub Kapitału najcenniejszymi okazały się supermarkety Piotr i Paweł oraz Trasko-Inwest budowlana spółka z Ostrzeszowa.
Ranking uwzględniał trzy kategorie: firm adresujących swoją ofertę dla klientów (B2C), do innych podmiotów gospodarczych (B2B) oraz głosowanie internautów.
Najcenniejsze w segmencie znanym klientom okazał się marka supermarketów Piotr i Paweł, w pierwszej piątce znalazła się także firma Profi, producent zup i pasztetów, operator telewizji kablowej INEA oraz dwaj deweloperzy.
Poznańska sieć marketów okazała się także najpopularniejsza w głosowaniu internautów, którzy wskazali też takie marki Koplexmłyn, Smakmak, Danmis czy Budchem.
Najcenniejsze biznesowo firmy to Transko-Inwest, gnieźnieńska hurtownia PHUP oraz producent agregatów Fogo.
W porównaniu z pierwszą edycją Rankingu wzięło w nim udział prawie dwukrotnie więcej marek. Ich wycena pokazuje, jak wiele jest w naszym regionie naprawdę silnych, rodzimych przedsięwzięć, będących chlubą Wielkopolski – informują organizatorzy.
Wielkopolska od lat jest symbolem rzetelności, solidności i dynamicznego biznesu, dlatego warto promować wywodzące się stąd silne, prężnie działające firmy podkreśla Szczepan Gawłowski Prezydent Wielkopolskiego Klubu Kapitału.
Dodaj komentarz