Reklamy nagrodzone na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes będzie można oglądać na specjalnym pokazie w Concordii Design. Spoty komentować będą eksperci branży marketingowej, a goście dyskutować o autentyczności komunikacji marek.
Spotkania odbywają się regularnie od 2011 roku. Uczestnicy przychodzą na nie, aby poznać najlepsze prace nagrodzone na światowym konkursie kreatywności Cannes Lions, wysłuchać komentarzy oraz prelegentów, którzy poruszają aktualne dla marketingu i konsumentów kwestie.
Co roku z ciekawością obserwujemy nagrodzone w Cannes prace, a kilka miesięcy później, gdy emocje nieco opadną, staramy się wywoływać nad nimi dyskusje. W tym roku wspólnie z prelegentami, których zaprosiliśmy, ale również wszystkimi którzy do nas dołączą, sprawdzimy czy do kreatywności zostały dołożone autentyczne, prawdziwe – insighty, emocje, historie, dane” – mówi Przemysław Wojak z Q&A Communications, agencji, która jest organizatorem wydarzenia.
Zarówno organizatorzy jaki i zaproszeni goście – dr Magdalena Kamińska, Przemysław Jędrowski, Grzegorz Wierchowiec oraz Tomasz Wygnański, podczas wydarzenia będą poszukiwać autentyczności w nagrodzonych canneńskimi lwami pracach. Będą poddawać je “testowi na autentyczność”, zastanawiać się nad ich wiarygodnością, rezonansem społecznym, prawdą, którą przekazują oraz prawdziwością insightu. Wszystko to zostanie podlane sosem kreatywności – bo jak co roku w Cannes, głównym kryterium stosowanym przez Jurorów jest kreatywność.
Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja: http://www.qacommunications.com/canneslions/
7. Cannes Lions Creative PR Meeting, 9 października 2017, godz. 18:00; Concordia Design
Dodaj komentarz