Są tacy, którzy zamiast długich i nudnych filmów wolą oglądać pasjonujące, intrygujące… reklamy. Fani promocyjnych klipów będą mieli okazję dwukrotnie podziwiać w Poznaniu prace nagrodzone w konkursie Cannes Lions – najbardziej prestiżowym konkursie reklamowym na świecie. Obejrzeć będzie można najlepsze kreatywne spoty z całego świata.
6 listopada w ramach Creative PR Meeting w Concordia Design odbędzie się nie tylko filmowy przegląd kampanii nagrodzonych Złotymi, Srebrnymi i Brązowymi Lwami 2013, ale także dyskusja z udziałem ekspertów PR, przedstawicieli mediów, blogosfery i najsilniejszych polskich marek.
Paneliści m.in. profesor Jacek Kall, Danka Woźnicka, reporterka Radia Zet oraz Maciej Mazurek (ZUCH Rysuje) rozmawiać będą o trendach i nowych zjawiskach w komunikacji. Spotkanie poprowadzi Przemysław Wojak, juror konkursu Cannes Lions oraz przewodniczący kategorii Active Advertising w Polskim Konkursie Reklamy KTR.
Wydarzenie odbędzie się 6 listopada o godzinie 18.00 w Concordia Design, sala Lumina. Wstęp jest wolny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Kolejny pokaz Cannes Lions Imagination Day, odbędzie się 7 listopada, tym razem na dużym ekranie Multikina Stary Browar. Bilety na to spotkanie kosztują 40/30 zł.
Cannes Lions, jest największym i najbardziej prestiżowym międzynarodowym festiwalem kreatywności w komunikacji marketingowej. Spośród ponad 34 000 zgłoszeń z całego świata, kilkusetosobowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej wybiera te najlepsze – najbardziej kreatywne, efektywne, innowacyjne i inspirujące.
zajefajne spotkanie, dzieki byłem pod wrażeniem, szacunek!