POZnań

Nowa kampania miasta Poznania

Stary Rynek z lotu ptaka  Foto: lepszyPOZNAN.pl / ag

„Za” i „Radny” – miasto rozpoczęło kampanię zachęcającą do udziału w wyborach do rad osiedli. Działania adresowane są zarówno do potencjalnych kandydatów jak i mają być zachętą do udział w wyborach.

Przetarg na realizacje kampanii wygrała Agencja V&P. Motywem przewodnim akcji „ZaRadność” jest gra słów „Za” i „Radny” odwołująca się do wielkopolskiego etosu umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach, przedsiębiorczości i zaangażowania. Kampania ruszyła 11 stycznia i potrwa do 23 marca 2019 r.

V&P odpowiada za kreację, egzekucję i plan mediowy dwóch etapów akcji oraz za przygotowanie strony internetowej kampanii.

Zaplanowaliśmy szeroko zakrojoną kampanię w oparciu o model Marketingu Konwersji 360°, tak aby dotrzeć do możliwie najszerszej grupy mieszkańców Poznania. Postawiliśmy na tradycyjne kanały komunikacji: telewizję regionalną, radio, lokalną prasę, materiały BTL czy nośniki outdoorowe. Całość akcji uzupełnią działania na portalach społecznościowych – komentuje podpisanie umowy Maciej Michalik, dyrektor zarządzający Agencji V&P.

Organizatorem kampanii „ZaRadność”, propagującej wybory do poznańskich rad osiedli, jest Miasto Poznań. Wybory do rad osiedli odbędą się 24 marca 2019 r. Więcej informacji dotyczących organizacji wyborów oraz samej kampanii znajduje się na stronie www.zaradność.pl.

Użyte w artykule zdjęcia: lepszyPOZNAN.pl / ag, UMP

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz