BizNews

Nowa osoba zaopiekuje się klientami Komputronika

Komputronik Megastore w Warszawie  Foto: Komputronik

Poznański Komputronik stawia na lepszą obsługę swoich klientów. Stworzonemu niedawno na nowo Centrum Obsługi Klienta szefuje Monika Rakoniewska.

Cieszę się, że dołączając do zespołu Komputronik będę miała okazję wykorzystać dotychczasowe doświadczenia zawodowe przy tworzeniu nowego działu – mówi Monika Rakoniewska – zarówno Spółce, jak i mnie zależy, aby cały proces obsługi klienta, poczynając od pierwszego kontaktu sprzedażowego, aż po całość usług posprzedażowych i wspomagających czy rozwiązywanie kwestii reklamacyjno – serwisowych był przeprowadzony w sposób jak najbardziej profesjonalny i przyjazny dla klientów.

Jak podkreśla Monika Rakoniewska Centrum Obsługi Klienta ma być miejscem, gdzie klient zostanie obsłużony kompleksowo.

Przez większość kariery zawodowej związana była z branżą contact center. Przez 6 lat pracowała w Holicon Contact Center. W Data Solutions prowadziła między innymi działania związane z programami lojalnościowymi i bazami danych. Przez ostatnie 1,5 roku Monika Rakoniewska pracowała w Inea, odpowiadając za zarządzanie operacyjne Contant Center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z CC outsourcingowymi w zakresie sprzedaży.

Monika Rakoniewska jest absolwentką Uniwersytet im. Adama Mickiewicza na kierunku Komunikacja i zarządzanie zasobami informacji.

Komputronik Megastore w Warszawie Foto: Komputronik

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz