Przy ulicy Góreckiej we wtorek otwarty zostanie kolejny sklep sieci Bricomarché w Poznaniu.
Nowy punkt Bricomarché znajduje się przy ulicy Góreckiej 30a, obok Galerii Panorama, gdzie wcześniej działał sklep sieci Castorama. Jest to druga lokalizacja po konkurencyjnym markecie przejęta w Poznaniu przez sieć Grupy Muszkieterów. W kwietniu 2017 r. sieć z przejęła bowiem lokalizację po Praktikerze w Galerii Pestka.
W dniu otwarcia na poznaniaków będzie czekać wiele niespodzianek. Pierwsi klienci będą mogli uczestniczyć w licznych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, takimi jak telewizory, elektryczne deskorolki oraz tablety, a także skorzystać ze specjalnych promocji i kuponów. Wydarzenie poprowadzi konferansjer.
W sklepie zatrudnionych zostanie 36 osób, a sieć zapowiada współpracę z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla mieszkańców.
UWAŻNIE !!!!!PRZECZYTAJCIE ZANIM COKOLWIEK ZAMÓWICIE W TYM SKLEPIE !!! obsługę i podejście do klienta chciałoby się pozostawić bez komentarza ..Ludzie pracujący tam to jedna wielka pomyłka ..jak cały sklep …pomyślne załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem … W życiu NIE SPOTKALIŚMY SIĘ Z TAKIM PODEJŚCIEM.. IGNORUJĄ jak tylko się da i nie zależy im kompletnie! ..w drugim tygodniu zamówiliśmy rolety na wymiar (żadne wymiary nie pasowały a była opcja zamówienia na wymiar-co nas bardzo ucieszyło)wpłaciliśmy prawie połowę zaliczki 120zł..miały przyjść po tygodniu..czekaliśmy za telefonem i nic…po 2 tygodniach pojechaliśmy zapytać…Pani była potwornie zdziwiona naszym widokiem i tym,że rolety nie są jeszcze w naszym posiadaniu..wykonała telefon..zaczęła przepraszać ok …doszło do jakiejś pomyłki (nie wiadomo kto zawinił)po czym dodała ,ze już zamówienie będzie na dniach do odbioru i ze na pewno przyspieszą przez to ze się pomylili i zapomnieli o Nas. Ok..można zrozumieć..mija kolejny tydzień i nic..kolejne dni i nic ..po czym dostaliśmy telefon w czwartek ,że dnia następnego będą do odbioru..tracąc kolejne godziny w korkach i nerwy pojechałam ..i usłyszałam ,że jeszcze ich nie ma i ona nie mówiła o której godzinie przywiozą ,ze może to być późno..ok ..pojechaliśmy następnego dnia a Pani ze łzami w oczach przepraszała ,że znowu ich nie ma …z tego wszystkiego zapomnieliśmy jak bardzo jesteśmy wściekli i zrobiło Nam się jej po prostu żal (bo w sumie tylko tam pracuje i myślimy nie jej wina)..czekaliśmy kolejny tydzień i wreszcie upragniony telefon ,że rolety są do odbioru.. pojechałam, czas straciłam jak i paliwo …żeby doświadczyć kolejnej kpiny i chamstwa…ŻENADA! Obsługiwała mnie inna Pani ..Słynne Rolety owszem były …ale się okazało,że bez ceny i kodu …znowu stałam i czekałam (przy czym zaznaczam , ze nawet nie usłyszałam przepraszam proszę zaczekać!) ..kolejne telefony ..i jest ..Cena z kosmosu..Pani zażyczyła za jedna roletę prawie 127zł (roleta 53cm dzień i noc- przy czym 57cm kosztuje jakieś 70-80zł)…tłumacze Pani że zaszła pomyłka i proszę to sprawdzić ..cena trzech zamówionych rolet miała nie przekraczać 250zł a ja już zostawiłam zaliczki 120zł ,,,wiec jakim cudem mam jeszcze zapłacić 260zł? bardzo ja tym rozbawiłam z tego co widziałam i słyszałam ,że aż prawie sztuczne rzęsy jej z wrażenia poodpadały..logicznie zażądałam natychmiastowego zwrotu zaliczki..po czym znowu bez słowa czekałam i czekałam… i później otrzymałam pieniądze .. NIE USŁYSZAŁAM ŻADNEGO PRZEPRASZAM ..W SKRÓCIE MNÓSTWO CZEKANIA NERWÓW TELEFONÓW I STRATY CZASU I KONIEC KOŃCEM-SKLEP MA W DUP… KLIENTA! nic nie załatwione… My sobie poradzimy i zamówimy w innym miejscu te same rolety …ale w brico już nigdy nic nie zakupimy . ZDECYDOWANIE ODRADZAMY ! zresztą patrzeć po opiniach to długo nie zabawi na góreckiej