Poznań jest miastem o najwyższym w Polsce nasyceniu powierzchnią handlową. To między innymi efekt otwartego centrum handlowego przy rondzie Rataje, które ma ponad 100.000 m² powierzchni. Pozostałe centra starają się sprostać oczekiwaniom klientów.
Obecnie w aglomeracji działa 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni 692.400 m² – czytamy w raporcie przygotowanym przez firmę doradczą Colliers International – nasycenie powierzchnią handlową, 832 m² na 1.000 mieszkańców, jest najwyższe w kraju, a w budowie jest kolejna inwestycja.
Nowe marki pojawią się m. in. w Galerii Malta. Od września otwarte będą nowe sklepy odzieżowe, jak i miejsca związane z urodą, gastronomią, sportem i rekreacją.
Dania kuchni orientalnej serwować będzie znana na wyspach brytyjskich restauracja Chopstix.
Otwarty zostanie także pierwszy w Polsce sklep NeoNali oferujący lakiery hybrydowe i akcesoria do manicure.
Zagości w Galerii Malta także moda włoska i francuska. Swoje sklepy otwiera przedstawiciel marki MORGAN i NAF NAF posiadający w swoim portfolio m.in. takie marki jak Sinequanone, Siste’s, Lauren Vidal, Le Phare de la Baleine. Do oferty modowej Galerii Malta dołączy jednocześnie Sizeer i Lee Cooper.
Miłośnicy gimnastycznych wygibasów będą mogli skorzystać z oferty szkoły Z Głową w chmurach, która pojawi się u nas we wrześniu pojawi się – informuje Galeria Malta – fani relaksu połączonego z nutką adrenaliny będą mogli wybrać się do kompleksu Escape Room’ów Malta Squash.
Dodaj komentarz