POZnań

Nowy operator Stadionu na jego roczek

Otwarcie stadionu miejskiego - 20.09.2010 r.  Foto: Piotr Rychter

Otwarcie stadionu miejskiego - 20.09.2010 r. Foto: Piotr RychterPoznański Stadion Miejski został oficjalnie otwarty niemal dokładnie rok temu. Jego pierwsze urodziny świętowane będą w najbliższy poniedziałek ( 26.09). Tego dnia zostanie także oficjalnie podpisana umowa z nowym operatorem tego obiektu.

Samo otwarcie uświetnione zostało koncertem Stinga. Poznaniacy, którzy nie mogli się na nim pojawić mogli uczestniczyć w otwarciu z udziałem między innymi Mezo i zespołów Muchy oraz Acid Drinkres. Sportowym otwarciem był mecz naszej reprezentacji z Wybrzeżem Kości Słoniowej. Przez ostatnio rok wiele okazji do odwiedzenia Stadionu Miejskiego mieli zarówno kibice piłki nożnej jak i miłośnicy śniadań czy romantycznych kolacji na murawie.

Na co dzień stadion gości także cykliczny program wycieczek pod nazwą NIE tylko wtorki na stadionie oraz osoby pracujące na terenie licznych powierzchni komercyjnych znajdujących się w trybunach areny – informuje Agata Adamczewska ze spółki Euro Poznań 2012. Łącznie Stadion Miejski w Poznaniu odwiedziło już ponad 750 000 osób.

Śniadanie na Stadionie Miejskim 17.07.2011 r. Foto: lepszyPOZNAN.pl / Piotr Rychter

Roczek Stadionu Miejskiego będzie również okazją do podpisania umowy dzierżawy z Konsorcjum KKS Lech Poznań i Marcelin Management, który będzie odtąd zarządzać całym obiektem.

Umowa z Konsorcjum KKS Lech Poznań i Marcelin Management to bardzo ważna dla miasta kwestia – mówi Michał Prymas ze spółki Euro Poznań 2012 – ostatni rok pokazał, że stadion sprawdza się jako arena wielu różnorodnych wydarzeń: począwszy od spotkań piłkarskich, przez eventy okołosportowe, po niesztampowe sesje zdjęciowe i filmowe. Konsorcjum, jako nasz partner, przejmuje zarządzanie obiektem i zadba, by Stadion Miejski nadal był areną niezwykłych emocji.

Z tytułu podpisywanej na 20 lat umowy nowy operator wpłacać będzie do kasy miasta czynsz stały w wysokości 3.100.000 zł rocznie oraz czynsz zmienny, który wynosić będzie średnio 7,5 % wpływów z meczu. Jeśli zostaną sprzedane prawa do nazwy stadionu miasto otrzyma przynajmniej 1.000.000 zł rocznie.

Sesja zdjęciowa Playboya na Stadionie Miejskim Foto: Sesja zdjęciowa Playboya na Stadionie Miejskim

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz