Michał Wieczorek i Maciej Wojdyło dołączyli do zarządu Warty Poznań S.A., którego prezesem od niemal roku jest Bartosz Wolny.
Właśnie zakończyliśmy drugi z rzędu sezon w Ekstraklasie. Mimo wielu głosów, które nie dawały nam na to większych szans, zdołaliśmy osiągnąć 11. miejsce w tabeli. To wynik, który pokazuje, że nie budżety grają w piłkę, a liczy się pomysł, zaangażowanie oraz odpowiedni ludzie w odpowiednim miejscu i czasie. Powoli jednak zapominamy już o tym, co było, a myślimy o tym, co przed nami. A mamy przecież ambitne plany rozwoju Warty Poznań, bo wciąż wiele jest do nadrobienia. Do ich realizacji potrzebujemy osób, które myślą podobnie, znają Klub i codziennie przychodzą do niego z myślą o tym, co mogą dla niego zrobić. Nowy, trzyosobowy zarząd jest dla mnie jak zespół, który ma do wykonania ważne zadania – mówi właściciel Warty Poznań, Bartłomiej Farjaszewski. – Cele na najbliższy czas to przede wszystkim znalezienie inwestora lub inwestorów, gotowych zaangażować się w projekt. Ale to także udział w procesie projektowania i pozyskiwania wsparcia dla inwestycji w infrastrukturę sportową przy Drodze Dębińskiej. Niemniej ważne jest też dbanie o obecnych sponsorów oraz partnerów Warty Poznań i dbanie o to, żeby to grono stale się powiększało.
Za realizację zadań przedstawionych przez właściciela „Zielonych” jest odpowiedzialny trzyosobowy zarząd spółki. Na jego czele stoi Bartosz Wolny, który objął stery przed zakończonym właśnie sezonem Ekstraklasy. W skład zarządu wchodzą teraz także Michał Wieczorek i Maciej Wojdyło.
Pierwszy z nich to były prezes piłkarskiej Warty Poznań, a ostatnio dyrektor biura zarządu. Jest związany z Klubem od niemal 9 lat, bo początku sezon 2013/14. Jako członek zarządu ds. finansowych i organizacyjnych, będzie się troszczył głównie o dyscyplinę w zakresie kosztów oraz funkcjonowania Klubu.
Jeśli chodzi o Macieja Wojdyło, to niedawno minął rok, odkąd trafił do Warty Poznań. Dotychczas odpowiadał za funkcjonowanie kompleksu sportowego w Grodzisku Wlkp., gdzie „Zieloni” rozgrywają swoje mecze ligowe, a także koordynował projekty sponsoringowe. W nowej roli członka zarządu ds. komercyjnych, będzie odpowiadał za realizację celów handlowych i marketingowych w oparciu o długookresową strategię rozwoju Klubu.
Dodaj komentarz