Od soboty, 28 listopada br. sklepy IKEA zostaną otwarte dla klientów. Ponowne uruchomienie sprzedaży stacjonarnej jest możliwe dzięki decyzji rządu, która otwiera także inne gałęzie handlu, przy utrzymaniu dotychczasowych zasad bezpieczeństwa.
W sklepach będzie obowiązywał limit klientów (1 klient na 15m2), pojawią się dodatkowe stanowiska do dezynfekcji rąk dostępne w całym sklepie, a najczęściej dotykane przez klientów miejsca oraz powierzchnie wspólne będą dezynfekowane co najmniej co godzinę. Poza tym na terenie każdego sklepu wyznaczone zostaną osoby odpowiedzialne za egzekwowanie przestrzegania zasad sanitarnych przez klientów (DDM – Dystans, Dezynfekcja, Maseczka).
Cieszymy się, że po trzech tygodniach możemy ponownie otworzyć nasze sklepy stacjonarne. Na tę decyzję czekało wielu klientów, którzy potrzebują naszych produktów, aby stworzyć w domu odpowiednie warunki do pracy zdalnej, nauki czy zabawy dla dzieci. Jesteśmy gotowi, aby zapewnić wszystkim odwiedzającym nasze sklepy pełne bezpieczeństwo podczas zakupów – mówi Karin Sköld, Prezeska i Dyrektorka Generalna ds. Zrównoważonego Rozwoju w IKEA Retail Polska
Od początku pandemii spełniamy najwyższe standardy w zakresie ochrony sanitarnej. Bazujemy na krajowych wytycznych oraz naszych globalnych zasadach bezpieczeństwa. Nasi pracownicy stosują zasadę dystansu społecznego, dezynfekują ręce oraz powierzchnie wspólne, noszą maseczki lub przyłbice. Jako jedni z pierwszych w Polsce konsekwentnie egzekwowaliśmy zasadę, że nie obsługujemy osób, które nie zasłaniają nosa i ust – wylicza prezeska IKEA.
Restauracje pozostaną zamknięte. Dania z kuchni IKEA dostępne będą na wynos.
Jeśli termin zwrotu produktu upłynął w okresie zamknięcia sklepów IKEA, czas na dokonanie zwrotu jest przedłużony do 31.03.2021 r. Jeśli sytuacja nie pozwoliła na wykorzystanie elektronicznego kodu rabatowego przypisanego do konta IKEA Family, termin jego ważności zostanie automatycznie przedłużony do 31 marca 2021 r.
Dodaj komentarz