Warta Poznań, najstarszy istniejący klub piłkarski z Poznania, zachęca do inwestowania w poszczególne płaszczyzny działalności piłkarskiej “Dumy Wildy” – od szkolenia młodzieży, poprzez klubową infrastrukturę, aż do pierwszego zespołu oraz drużyny rezerw.
Warta to dla nas, lokalnej społeczności Poznania i Wielkopolski, wspaniała historia, która dziś tworzy się na naszych oczach. Historia, o którą należy walczyć. Klub powstał z patriotycznych pobudek, z chęci walki o uprawianie sportu pod biało-czerwoną flagą. Już przez sto lat nazwa “Warta” wzbudza szacunek poznaniaków, przypomina o wspaniałych sukcesach, takich jak dwukrotne mistrzostwo Polski i pięciokrotne wicemistrzostwo. Przyczyniając się do rozwoju stuletniej Warty poprzez finansowanie klubu, możemy udowodnić dbałość o zakorzenione w lokalnej tradycji ideały.
Jestem przekonana, że sponsorowanie klubu będzie wiązać się z szeregiem obopólnych korzyści. Razem możemy osiągnąć sukces. Finansowe zaangażowanie się w Wartę może wiązać się z szeroko zakrojoną promocją wizerunkową firmy i pomóc w budowaniu jej prestiżu. Sponsorowanie Warty w zależności od skali inwestycji gwarantuje m.in.: powierzchnię reklamową na koszulkach piłkarzy czy obecność logo firmy podczas meczów na stadionie przy Drodze Dębińskiej lub materiałach poligraficznych klubu. Istnieje także możliwość objęcia patronatem akcji marketingowo-wizerunkowych Warty – mówi prezes Izabella Łukomska-Pyżalska.
Dodaj komentarz