Firma branży mięsno-wędliniarskiej Sokołów SA po raz kolejny podpisała umowę sponsoringową z Lechem Poznań. Spółka z Sokołowa Podlaskiego związana jest z Kolejorzem od 2007 roku.
Sokołów SA od początku naszej współpracy był jednym z najważniejszych partnerów klubu. Wspólne akcje promocyjne skierowane do kibiców Lecha Poznań tj. Złota Jedenastka Sokołowa czy dedykowane produkty, wśród których rekordy popularności biła kiełbasa Lechitka czy tatar kibica pokazały, że korzyści ze sponsoringu klubu sportowego mogą płynąć dla obu stron – mówi podczas dzisiejszej konferencji prasowej Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes zarządu KKS Lech Poznań.
W poprzednich sezonach kwota jaką płacili sponsorzy na klub oscylowała wokół 2,5 mln zł. Ile do kasy klubu wpłaci Sokołów nie wiadomo. Logo Sokołowa podobnie jak poprzednich sezonach pozostanie na tylnej części koszulek piłkarzy. Przód strojów pozostaje ciągle niezagospodarowany, świadczyć to może o tym, że Lech w dalszym ciągu poszukuje sponsora strategicznego.
Sponsorami Lech są także Kompania Piwowarska, producent piwa Lech oraz Firma deweloperska TRUST S.A.
Dodaj komentarz