Aglomeracja

PKO BP ma kolejne problemy

PKO  Foto:

PKONiespełna tydzień temu system autoryzacji kart płatniczych i kanały elektroniczne obsługiwane przez bank PKOBP borykały się z dużymi problemami. Dziś historia zatacza kolejny krąg. Jak podaje Edyta Turkiewicz z zespołu prasowego banku – Nie ma problemów z płatnościami kartą, natomiast zanotowaliśmy niedostępność kanałów elektronicznych.

Jak dodaje w rozmowie z naszym portalem – system powinien być w pełni dostępny w przeciągu pół godziny. Czy kolejna awaria banku oznacza uszczuplenie sześciomilionowej rzeszy klientów? Na pewno tak, pytanie jak bank zareaguje na kolejne problemy z wydolnością swoich systemów. Do tej pory klienci Inteligo (banku zależnego od PKO BP) nie mieli takich problemów, ale system informatyczny został przeniesiony, na ten, na którym działa PKO BP – Alnovę.

Aktualizacja 20:15
Wygląda na to, że informatycy potrzebują więcej niż godzinę. Zmieniła się treść komunikatu przerwy technicznej “Przepraszamy, w tej chwili trwa przerwa techniczna. Spróbuj ponownie w późniejszym terminie.Transakcje kartowe i wypłaty w bankomatach realizowane są bez przeszkód. ”

Aktualizacja 22:00
Kanały elektroniczne nadal nie odpowiadają. Mówi się, że przed północą serwis ma być dostępny.

Aktualizacja 22:55
Kanały elektroniczne sa dostepne. Trzymamy kciuki, aby system wytrzymał dłużej niż tydzień 🙂 Edyta Turkiewicz z zespołu prasowego banku informuje, że informatykom udało się ustalić przyczyne problemów. Wadliwy sprzęt, który był przyczyną wszystkich niedogodności został wymieniony na nowy.

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz